یک بیانیه برای همه برای دیدن
 

Image for post
Image for post

بیلبورد تبلیغاتی در مسیر فرودگاه امام خمینی هرگز نباید قدرت بیلبوردها را دست کم گرفت. در حالی که ما معمولاً در مورد آنها برای اهداف تبلیغاتی فکر می کنیم، آنها همچنین ابزار شگفت انگیزی هستند هنگامی که شما به سادگی بیانیه ای دارید که باید با صدای بلند بگویید.

بیلبوردها را راهی برای فریاد زدن پیام خود بدون نیاز به بلند کردن صدای خود در نظر بگیرید.

چند مالک برخی از سهام GameStop این کار را کردند.

اینم داستان…


این به لطف subreddit، WallStreetBets اتفاق افتاد. سرمایه گذاران در این گروه صحبت می کنند، استراتژی ها را به اشتراک می گذارند و با سرمایه گذاران آماتور همکار ارتباط برقرار می کنند. با این حال، زمانی که آنها تصمیم گرفتند با هم کار کنند، همه چیز تغییر کرد. تبلیغات در مسیر فرودگاه امام خمینی

سهام GameStop در اوایل ژانویه 2021، حدود 40 دلار کاهش یافت، اما با تلاش منسجم اعضای WallStreetBets، ارزش سهام به بیش از 1700 درصد افزایش یافت. این اقدام بر صندوق‌های تامینی تأثیر گذاشت، که شروع به فروش سهام کوتاه کرده بودند و سعی داشتند از شکست شرکت سود ببرند.

صندوق های تامینی شروع به از دست دادن میلیون ها کردند.

زمانی که Robinhood، یک اپلیکیشن سرمایه‌گذاری، که اکثر Redditors سهام خود را خریداری می‌کردند، GameStop را از پلتفرم خود حذف کرد، این طرح ضخیم‌تر شد. این منجر به شکایت دسته جمعی و مشکلات بیشتر شد.

اقدام رابینهود فقط موقتی بود، اما سرمایه‌گذاران Reddit نیش سرمایه‌داری را احساس کردند و از رها کردن آن خودداری کردند.

بیلبورد(های)


اتفاقی که بعد افتاد کاملا غیرمنتظره بود. به منظور ترول کردن وال استریت، چند نفر از Redditor تصمیم گرفتند 

بیانیه‌ای را که هر کسی می‌تواند ببیند بیان کنند. آنها یک بیلبورد در میدان تایمز، وسط شهر نیویورک بیرون آوردند.

«$GME Go Brrr» خوانده می‌شد و سرمایه‌گذارانی را که نمی‌توانستند کنترل کنند که ارتشی از حامیان GameStop و Redditor می‌توانند هنگام کار با هم انجام دهند، مسخره می‌کرد. تبلیغات در مسیر فرودگاه امام خمینی


بیلبوردهای دیگر در جاهای دیگر در سراسر کشور ظاهر شدند. در اوکلاهاما، یک تبلیغ دیجیتالی اعلام کرد: «ما نمی‌رویم! GME.” در ویچیتا، یک پیام پر از شکلک به همه می‌گفت که چقدر $GME را دوست دارند.


برخی از شهرها شاهد پرواز بنرهای هواپیما بر فراز سرشان بودند که صدای ارتش صاحبان سهام Reddit را می داد. زمان شلوغی برای تبلیغات در فضای باز بود.

هر بخش از تبلیغات خارج از خانه (OOH) که توسط سرمایه‌گذاری‌های خود Redditors امکان‌پذیر شد، به لطف توانایی خرید فضا روی بیلبوردهای دیجیتال برای مدت زمان بسیار محدود، حتی آنقدر هم پرهزینه نبود.

نتیجه گیری


اگرچه هیچ یک از بیلبوردها برای مدت طولانی بیدار نشدند، اما پیام دریافت شد - با گروهی از Redditors درگیر نشوید، آنها بی سر و صدا به آن شب خوب نخواهند رفت.

در مورد سرمایه‌گذاری، وال استریت و شرکت‌های آماتور در بازار سهام، نمی‌توان گفت که آینده چه خواهد داشت. این قدرت تازه کشف شده می تواند به معنای اتفاقاتی باشد. همچنین می تواند به این معنی باشد که ارتباط از طریق بیلبورد دیگر فقط برای شرکت هایی نیست که چیزی برای گفتن دارند.

با بیانیه خود بزرگ شوید
افزایش در دسترس بودن بیلبوردهای دیجیتال باعث تغییر بازی در تبلیغات OOH شده است. برای هر کسی که می‌خواهد پول را خرج کند، در دسترس است، هر چقدر که می‌تواند هزینه کند. شاید این آخرین باری نباشد که گروهی از مردم از طریق یک بیلبورد غول‌پیکر بی‌عدالتی را که با آن روبرو هستند به مردم تبلیغ می‌کنند. یا شاید شاهد باشیم که افراد بیشتری در اشتباه فراخوانی می شوند. یا احتمالاً پنهان کردن آن دشوارتر خواهد شد.

صرف نظر از این، خوب است بدانید که وقتی می خواهید بیانیه ای بنویسید، یک بیلبورد مکانی عالی برای پیام شما است.

با طراحی مناسب آن را با صدای بلند بگویید
نکته کلیدی از وضعیت GameStop این نیست که آیا بیلبوردها موثر بوده اند یا نه، بلکه این است که چرا آنها به عنوان رسانه بیانیه انتخاب شده اند. مهم نیست که چقدر تکنولوژی به وجود آمده است، یک بیلبورد همچنان بهترین راه برای رساندن پیام به افراد زیادی به طور همزمان است، به نحوی که تاثیرگذار باشد.

بزرگی یک بیلبورد هر پیامی را می گیرد و آن را "بلندتر" می کند. وقتی کلمات شما 30 فوت ارتفاع دارند، چیزی می گویید که قابل توجه است. نه تنها این، بلکه با طراحی مناسب، پیام شما حتی بیشتر ظاهر می شود. این شامل همه چیز از انتخاب فونت گرفته تا انتخاب رنگ است.

پیروی از چند نکته اساسی طراحی بیلبورد تضمین می کند که پیام شما به تنهایی با صدای بلند صحبت می کند، بنابراین مطمئن شوید که:

فونت خود را پررنگ کنید تا خواندن آن راحت تر باشد.
کلمات خود را به حداقل برسانید تا مخاطبان شما زمان بیشتری برای جذب پیام شما داشته باشند.
رنگ های متضاد بین پس زمینه و فونت خود را برای دید بیشتر انتخاب کنید.
برای حفظ تمرکز روی پیام از یک پس‌زمینه محکم استفاده کنید. مجری تبلیغات محیطی مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی
اگر دعوت به اقدام دارید، مطمئن شوید که به اندازه کافی بزرگ در بیلبورد برای خواندن است.
پیروی از این مراحل به معنای دیده شدن است، مهم نیست که مخاطب شما در حال رانندگی یا پیاده روی است. آنها بیلبورد را می بینند، آن را می خوانند و اغلب آن را حفظ می کنند. می بینید که بیلبوردهای GameStop چقدر پوشش خبری داشتند و حتی چیزی را تبلیغ نمی کنند.

با یک حرفه ای آن را حرفه ای نگه دارید

شکست سهام GameStop یک موقعیت منحصر به فرد بود. مردم به سرعت اقدام به نصب بیلبوردهایی کردند که اساساً زبانشان را در وال استریت بیرون می آورد. شما، به احتمال زیاد، می خواهید رویکرد عمدی و حرفه ای تری برای تبلیغات OOH خود داشته باشید.

برای انجام این کار، بهتر است با کسی کار کنید که نه تنها طراحی بیلبورد را می‌داند، بلکه آن را نیز دارد