کمپین های تبلیغاتی

Image for post
Image for post

کمپین ماه فوریه به شرکتی می رسد که مجری تبلیغات محیطی در مسیر شهربازی رویاها برای اولین بار در بیلبورد قرار می گیرد، به طور موثر انجام می شود. آموزش و پرورش مسئولیت بازگشایی کشور را بر عهده دارد، و بنابراین هرگز زمان بهتری برای هدف قرار دادن والدین و دانش آموزانی که برای بازگشت به مدرسه آماده می شوند، نبوده است.

بسیاری از بخشها با هجوم مشتریانی که محصولات و یا خدماتشان را میخواهند، موفقیت جدیدی را کشف کردهاند. شرکتهای شهریه مجبور شدهاند در زمانی که تحصیل صرفاً به والدین وابسته است، با تغییراتی که بر روی آنها ایجاد میشود، گام بردارند و با آنها سازگار شوند تا حمایت شهریه اضافی ارائه دهند. شرکت حق التدریس کمپین جدیدی راهاندازی کرده است تا به والدین و دانشآموزان در گیلینگهام، روچستر و چتم یادآوری کند که در آنجا کمک وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که هر کودکی امروز کمکی را که نیاز دارد دریافت میکند.

درباره شرکت حق التدریس

به عنوان یکی از ارائه دهندگان قدیمی آموزش اضافی در بریتانیا. شرکت حق التدریس رویکرد خود را برای تدریس در کلاس های گروهی کوچک ابداع کرده است.

چه چیزی باعث موفقیت کمپین آنها می شود:

قرار دادن اطلاعات مجازی براکت های آموزشی در یک موقعیت استراتژیک برای جلب توجه راننده و تشویق تأثیر بر ادامه یافتن جزئیات بیشتر که منجر به بازگشت سرمایه می شود.

یک فراخوان واضح، با تغییر رنگ متمایز جزئیات تماس (شماره تلفن و مکان)

خواندن سریع و آسان، خوانا برای عابران پیاده و رانندگان خودرو

در رنگ نوار/طراحی که به کمپین کمک می کند تا از سایرین در این بخش فاصله بگیرد.

مرحله 3 - پیش بینی شده 17 می*

بیشترین تماس در فضای باز برداشته شد. تبلیغات در مسیر شهربازی رویاها

دو خانواده می توانند در داخل خانه ملاقات کنند.

هتل‌ها و مهمان‌نوازی‌های داخلی می‌توانند بازگشایی شوند.

رویداد بزرگ در درب 50% ظرفیت

سفر داخلی شبانه

سینما سرگرمی سرپوشیده، موزه‌های تئاتر

با آزادی بیشتر، فرصت بیشتری برای کسب‌وکارها به وجود می‌آید تا با خیال راحت افراد بیشتری را نسبت به جمعیت محلی جذب کنند. بنابراین، به جذابیت کسب و کار خود برای افراد چند ساعت دور کمک کنید،

اطلاعات کلیدی برای گنجاندن ممکن است بسته به هر بخش تغییر کند. با این حال، اصول یکسان است.

CTA: خط رزرو، اطلاعات تماس، یا اقدام مورد نیاز برای انجام آنها.

بصری: با استفاده از تصاویر الهام‌بخش، ایده‌آلیستی و خلاقانه که غریزه‌ای را در مشتریانی که به دنبال فرار از مکان‌های بازدید شده نزدیک به خانه هستند، برمی‌انگیزد.

اطلاعات کلیدی: تاریخ های کلیدی موجود برای کتاب، بررسی رسانه های اجتماعی و حتی امتیاز تریپ ادوایزر را در نظر بگیرید.

زمان پخش زنده: 3 هفته قبل، زیرا مردم زودتر از موعد تصمیم گیری می کنند.

اکنون رزرو کنید تا کمپین خود را تا هفته دوم آوریل آغاز کنید تا به موقع برای بازگشایی شما به صورت زنده آماده شوید.

منبع:

https://aradholding.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%87%D8%A7/