کسب و کارها و تابلوهای تبلیغاتی

تبلیغات در رباط کریم به نظر می رسد که اتاق های انتظار نباید خسته کننده باشند. در شیوه‌های مراقبت‌های بهداشتی، شرکت‌هایی مانند IDS Media در حال نوآوری در تجربه اتاق انتظار و پذیرش با معرفی علائم دیجیتال به ترکیب هستند. ایجاد و نمایش محتوای آموزشی با این نمایشگرها به پزشکان در سراسر فرانسه کمک کرده است تا بیماران خود را در جریان قرار دهند و در عین حال عملکرد پزشکی خود را به شیوه ای متناسب با دنیای امروز مدرن کنند.

یک شبکه DOOH با یک ماموریت

مستقر در فرانسه در سال 1993 با مأموریت کمک به مردم در جهت گرفتن سلامت خود از طریق محتوای آموزنده تاسیس شد. در دهه نود و اوایل تا اواسط دهه 2000، این شرکت منابع سنتی رسانه‌هایی مانند جزوه‌ها، نمایشگرهای دیواری و پوسترها را برای ایجاد شهرت در فضا تهیه کرد. در سال 2015، IDS Media تمرکز خود را به سمت ایجاد یک شبکه ساینیج دیجیتال قوی در کلینیک‌ها در سراسر فرانسه تغییر داد و از فرصت‌هایی بهره برد که رسانه‌های سنتی نمی‌توانستند با آن‌ها مطابقت کنند. بیلبورد تبلیغاتی رباط کریم


IDS برای ایجاد تجربیات و فرصت‌هایی که رسانه‌های استاتیک نمی‌توانند با آن‌ها مطابقت داشته باشند، به نمایشگرهای دیجیتال روی آوردند


مزیت علامت دیجیتال

هم برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و هم برای بیمارانشان، ورود صفحه نمایش های دیجیتال به فضاهای انتظار یک تغییر خوشایند بوده است. برای پزشکان، این به معنای حمایت اضافی است که به آنها امکان می دهد با جامعه خود ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مهم را به اشتراک بگذارند و تخصص خود را تقویت کنند. در همین حال، علائم دیجیتال برجسته به بیماران فرصتی برای یادگیری و جذب اطلاعات مفید در مورد سلامت خود از طریق محتوای قانع‌کننده مانند ویدیوها، آزمون‌ها، نکات و موارد دیگر می‌دهد.

مثال: این ویدئو که توسط IDS Media توزیع شده است، توصیه هایی را ارائه می دهد تا به بیمارانی که سبک زندگی کم تحرک دارند کمک کند راه های کمی برای فعال بودن در طول روز پیدا کنند.


مناطق روستایی فرانسه، مناطقی با نسبت بیشتری از شهروندان سالخورده، خانه بخش بزرگی از موجودی DOOH IDS Media است. این آمار جمعیتی شاید بیشترین بهره را از این صفحه نمایش های دیجیتال برده است، زیرا آنها می توانند اطلاعات مفیدی را برای بهبود کیفیت زندگی سالمندان ارائه دهند.

دیجیتال همچنین برای تجارت IDS مفید بوده است. ماهیت پر جنب و جوش محتوای دیجیتال مکان های IDS را برای مشتریان جذاب تر می کند و همچنین به ایجاد تغییر در مفهوم رسانه های مراقبت های بهداشتی کمک می کند. در گذشته، با موجودی ایستا، تصور می شد که این فضا در درجه اول برای محتوای پزشکی مناسب است. با دیجیتال، مراقبت های بهداشتی DOOH به طور فزاینده ای تبدیل به مکانی برای تبلیغ کنندگان برای تعامل با مصرف کنندگان آگاه به سلامت در سطح مخاطب می شود. این باعث می شود که مجموعه ای بزرگتر و متنوع تر از خریداران بالقوه IDS ایجاد شود. اجاره بیلبورد تبلیغاتی رباط کریم

 

ارزش کامل موجودی OOH خود را باز کنید


زمان بیشتر، پول بیشتر، استرس کمتر

راهنمای رایگان خود را دریافت کنید
پاسخ IDS Media به COVID-19
پس از شیوع ویروس کرونا در اوایل سال 2020، استفاده از DOOH به سرعت تبدیل به موضوعی برای سلامت و ایمنی عمومی شد. تیم IDS Media محتوای برنامه ریزی شده منظم خود را متوقف کرد و در عوض آن را با راهنمایی در مورد نحوه کنترل انتشار ویروس توسط عموم مردم جایگزین کرد. سازمان های بهداشتی و وزیر بهداشت. IDS Media با کنترل کامل بر شبکه خود، می‌تواند اطلاعات را در زمان واقعی به‌روزرسانی کند و از وضعیت دائماً در حال تحول مطلع باشد.

مثال: این ویدیو توسط IDS Media برای اطلاع رسانی به مخاطبان در مورد COVID-19 توزیع شده است.


در طول قرنطینه اولیه فرانسه، IDS Media متوجه کاهش ترافیک شد و به این ترتیب، پیام‌هایی را از سازمان‌های خیریه برای کمک به جوامع برای مقابله با این طوفان بی‌سابقه در اولویت قرار داد.

یک مزیت اضافی DOOH نقش آن در ارائه راه حل بهداشتی تر برای توزیع اطلاعات خارج از خانه است. تبادل رسانه های فیزیکی می تواند حامل هایی برای سرایت باشد، اما با DOOH، محتوا را می توان از راه دور در کل شبکه تغییر داد. در دنیای پس از کووید 19 که بیماران و پزشکان به طور یکسان نسبت به احتمال سرایت هوشیارتر از همیشه هستند، ساینیج دیجیتال دارایی ارزشمندی برای ارسال پیام ها به روشی ایمن و بهداشتی است.

نگاهی به آنچه در آینده است
IDS Media برنامه های بزرگی برای گسترش تهاجمی دارد و امیدوار است اندازه شبکه خود را سه برابر کند و به کلینیک های بیشتری در سراسر فرانسه برسد. علاوه بر این، این شرکت می خواهد به گسترش ارائه فناوری خود برای ایجاد تجربیات تعاملی بیشتر و کمک به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کمک کند تا تخصص خود را با بیماران به اشتراک بگذارند. با گذشت زمان، آنها امیدوارند صفحه نمایش های بیشتری را در سراسر شبکه گسترده خود راه اندازی کنند و به تلاش های آگاهی خود برای اطمینان از بهترین و آموزنده ترین تجربه ممکن بیمار ادامه دهند.

تماشا کنید: مخاطبان IDS نظرات خود را (به زبان فرانسوی) در مورد محتوایی که در نمایشگرهای اتاق انتظار IDS دیده‌اند ارائه می‌کنند. مجری تبلیغات محیطی رباط کریم


یکی دیگر از حرکت های هیجان انگیز آینده، ورود IDS Media به فضای برنامه ای DOOH است. در حال حاضر در حال نصب Broadsign Reach است که شبکه خود را به روی یک جامعه جهانی از تبلیغ‌کنندگان دیجیتال باز می‌کند که سپس می‌توانند به موجودی IDS از بیش از 30 DSP دسترسی داشته باشند. این یک راه عالی برای باز کردن قفل بازار کاملاً جدیدی از خریداران است که در یک محیط معمولی دیجیتالی کار می‌کنند، بعلاوه، استقرار omnichannel و multicha را برای همه انواع خریداران بسیار آسان‌تر می‌کند.