چگونه نماد دیجیتال رستوران می تواند محتوای و تجربیات بهتر برای دینرز را خدمت کند

Image for post
Image for post

تبلیغات در پرسپولیس شیراز در سال 1955، رستوران ها حدود 25 درصد از هزینه های ایالات متحده را به مواد غذایی نشان دادند. تا سال 2019، این تعداد به 51 درصد افزایش یافته است.

چرا؟ توضیحات متفاوت است، اما به نظر می رسد تا حدودی راحتی، تا حدودی سرگرم کننده از ناهارخوری است. همچنین دسترسی بیشتر به خدمات تحویل مواد غذایی از Foodora، Uber، Doordash و بسیاری دیگر نیز وجود دارد. همچنین کمک می کند تا طیف وسیعی از گزینه های امروز به انواع مختلفی از نقاط قیمت و گزینه های غذایی برخوردار باشد.

جذابیت به چنین تنوع ترجیحات به این معنی است که "صنعت رستوران" نشان دهنده تنوع زیادی است، بسیاری از رویکردهای منحصر به فرد برای پاسخگویی به تقاضای مشتری. آنچه که همه بازیکنان در فضا را متحد می کند، نیاز به برقراری ارتباط موثر با دینرز و ایجاد فضای مورد نظر است.

در اینجا چگونگی نشانه گذاری دیجیتال ساده تر می شود.
فروش بیشتر (و دقیق تر) با منوهای دیجیتال پویا

راه قدیمی استفاده از منوهای استاتیک به سرعت توسط اکثر بازیکنان عمده در QSR و فضاهای سریع گاه به گاه توسط تخته های منوی دیجیتال، به سرعت از بین رفته است. روشن تر، با رنگ زنده تر، و قادر به نمایش تصاویر متحرک، منوهای دیجیتال در سطح احشایی جذاب تر است. تحقیقات این تحقیق را با مطالعه ای که در فضای باز در فضای باز است، شرکت تبلیغات محیطی در پاسارگاد پیدا می کند که محتوای متحرک در نشانه گذاری 2.5 برابر موثر در رانندگی واکنش عاطفی به عنوان محتوای استاتیک است.
یک مرد ایستاده در یک شمارنده. تابلوهای منوی دیجیتال سربار

تصاویری افزایش یافته از هیئت مدیره منوی دیجیتال در فروش به Diners موثرتر است

این بهبود فقط پایه اصلی است، هر چند. با استفاده از نرم افزار هوشمند نرم افزار هوشمند صفحه نمایش، امکان اضافه کردن پویایی و اتوماسیون برای فروش بهتر و تجربه مشتری مایع بیشتر وجود دارد.