بیلبوردهای استاتیک در مقابل دیجیتال
 

Image for post
Image for post

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در محمودآباد تبلیغات خارج از خانه به شیوه قدیمی رسانه های فضای باز اشاره دارد. از هر بزرگراه گرفته تا خیابان سطحی، در تمام شهرها، باید از یک بیلبورد عبور کنید. تقریباً همه برندهای مورد علاقه شما از رسانه های فضای باز استفاده می کنند تا در ذهن مصرف کنندگان تازه بمانند. این تلاش‌ها در شکل‌ها، اندازه‌ها و آرایش‌های مختلفی انجام می‌شوند.

دو گزینه اصلی برای بیلبوردها به نام های ثابت و دیجیتال شناخته می شوند. همانطور که از نام آن پیداست، static به بیلبوردهایی اطلاق می شود که از کپی چاپ شده و بدون تغییر تشکیل شده است. به همین ترتیب، بیلبوردهای دیجیتال دارای انعطاف پذیری تصویربرداری الکترونیکی هستند. برای بررسی تضادهای بین این دو، ادامه مطلب را بخوانید.

مزایای استاتیک و دیجیتال

هر دوی این تغییرات دارای مزایای مرتبط با خود هستند. برای مثال، Static معمولاً گزینه ارزان‌تری نسبت به کرایه دیجیتال استاندارد است. همچنین، می‌توانید تضمین کنید که آگهی شما نمایش را خواهد داشت. بدون تقسیم توجه

اما، بیلبوردهای دیجیتال محدودیت چاپ یکباره را نیز ندارند. این بدان معناست که در صورتی که شما نیاز به تغییر چیزی دارید، روند بسیار روان‌تری خواهد داشت. دیجیتال همچنین با توجه به گزینه‌های گرافیکی پیشرفته‌اش، اغلب سریع‌تر نگاه می‌کند.

پس معایب چیست؟

هیچکدام از گزینه ها بدون اشکال نیست. یکی به جنبه منفی دیگری می پردازد. همانطور که گفته شد، تغییر بیلبوردهای استاتیک بسیار گرانتر و پیچیده تر است. همچنین، راه اندازی بیلبورد استاتیک با هزینه های مربوط به خود همراه است.

همچنین، بیلبوردهای دیجیتالی در مناطق خاصی وجود ندارد. یعنی تمرکز منحصر به فرد تبلیغات چاپی را از دست می دهند. این به این دلیل است که انتخاب های دیجیتال اغلب یک گالری سرکش از همه تبلیغ کنندگان مشارکت کننده است. در اصل، شما برای به اشتراک گذاشتن املاک و مستغلات تبلیغاتی هزینه می کنید.

امروز از رسانه بدون زحمت در فضای باز بازدید کنید
هنوز در مورد عمق تبلیغات در فضای باز کنجکاو هستید؟ Efortless Outdoor Media پیشرو در تبلیغات خارج از خانه است. امروز به صورت آنلاین از ما دیدن کنید تا بیشتر بدانید! بیلبورد تبلیغاتی در محمودآباد

متن کلیپ:
جیسون سیروتین:

سلام، من جیسون سیروتین هستم و امروز با بیل هابز، مالک و مالک، مدیر عامل، همه چیز Effortless Outdoor Media که یک شرکت تبلیغات رسانه ای در فضای باز است، صحبت می کنم. بیل، از صد نفر پرسیدیم. تفاوت بین بیلبوردهای ثابت و دیجیتال چیست؟