افزایش کسب درآمد از طریق بیلبوردها

Image for post
Image for post

تبلیغات در جاده هراز انجمن رسانه های بیرونی از سال 1939 به نمایندگی از صنعت خارج از خانه استرالیا و اعضای آن، آن را در طول دوره رشد چشمگیر در طول دوره پس از جنگ و چالش های اخیر ناشی از همه گیری COVID-19 هدایت می کند.

در سال‌های اخیر، این انجمن به پذیرش داده‌ها و فناوری اندازه‌گیری مخاطب کمک کرده است و به OOH کمک می‌کند تا با زمان‌های در حال تغییر سازگار شود و هم مرتبط و هم به‌طور باورنکردنی مؤثر باقی بماند. بیلبورد تبلیغاتی در جاده هراز

این سازگاری همچنین در ترویج پذیرش مداوم تراکنش‌های برنامه‌ای که OOH را به یک رسانه تبلیغاتی پویا با انعطاف‌پذیری، دسترسی و هدف‌گیری تبلیغات آنلاین تبدیل کرده است، بسیار مهم است.

برای دریافت دیدگاه OMA در مورد روندهای اخیر، با مدیر عامل سازمان، Charmaine Moldrich صحبت کردیم تا در مورد تأثیر همه گیری، ادامه سرمایه گذاری در پیشرفت رسانه، پیشرفت برنامه ها و آخرین مورد در سنجش مخاطب با MOVE 2.0 در استرالیا بحث کنیم. .

Charmaine Moldrich، مدیر عامل OMA

در بازگشت OOH پس از همه گیری صنعت OOH تأثیر این همه‌گیری را احساس کرده است و منجر به کاهش 39.4 درصدی درآمد خالص رسانه‌ها در سال 2020 شده است. پیش‌بینی می‌کنید چقدر سریع درآمد را بهبود می‌بخشید، و برای بازگشت این صنعت چه چیزی لازم است؟

خبر خوب این است که صنعت OOH در استرالیا در مسیر بهبودی است و ما شاهد بازگشت درآمد در راستای افزایش حجم مخاطب هستیم.

استرالیا سریعتر از حد انتظار به سمت رشد اقتصادی مثبت حرکت کرده است و بهبود سریع OOH گواه این روند است. آخرین نتایج سه ماهه اول ما نشان می‌دهد که درآمد نسبت به سال قبل کمی بیش از 24 درصد کاهش داشته است، که در مقایسه با کاهش 65 درصدی مشاهده شده در سه ماهه دوم 2020، یک بازگشت قابل توجه است.

در حالی که هنوز راهی برای رفتن وجود دارد، ما با ایده های جدید و یک طرح تجاری جدید که به عنوان نقشه راه ما برای خروج سریعتر از این رکود عمل می کند، نیرو می گیریم.

بحث در مورد قدرت محیط DOOH

در استرالیا، دیجیتال OOH (DOOH) همچنان نقش کلیدی در رشد OOH به طور کلی بازی می کند. چرا DOOH اینقدر قدرتمند بوده است و رشد آن را در آینده چگونه می بینید؟

اعضای OMA صدها میلیون دلار برای ایجاد یک شبکه دیجیتال پویا سرمایه گذاری کرده اند که مقیاس، تأثیر، زمینه و بی واسطه بودن را به تبلیغ کنندگان ارائه می دهد.

در سال 2014، کمی بیش از 17 درصد از درآمد OOH به علائم دیجیتال نسبت داده شد. شش سال بعد در سال 2020، این رقم بیش از سه برابر شده و به 56 درصد رسیده است.اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده هراز

OOH به رشد خود ادامه می دهد زیرا بوم خلاقانه آن اکنون مقیاس پذیر، سازگار و چابک است. این به تبلیغ کنندگان این فرصت را می دهد که پیام های خود را با قرار گرفتن در مکان مناسب در زمان مناسب تقویت کنند.

در آینده، من می بینم که DOOH به روش های مبتنی بر داده، بینش و خلاقیت بیشتری استفاده می شود، زیرا نحوه تعامل برندها با مخاطبان خود یکپارچه تر و یکپارچه تر می شود.

ارزش کامل موجودی OOH خود را باز کنید
زمان بیشتر، پول بیشتر، استرس کمتر

راهنمای رایگان خود را دریافت کنید
پیشرفت برنامه DOOH

برنامه DOOH در سرتاسر جهان گسترش یافته است و بعد جدیدی به رسانه تبلیغاتی اضافه می کند. به نظر شما، برنامه نویسی چگونه در پیشنهاد DOOH قرار می گیرد؟

بسیاری از تبلیغ‌کنندگان در حال حاضر از DOOH به روش‌های هوشمندانه استفاده می‌کنند تا پیام‌های مرتبط به موقع و مرتبط را به مشتریان خود ارائه دهند.

وعده برنامه نویسی این است که می تواند این ارزش را با ساده کردن فرآیند برنامه ریزی، خرید و فروش با داشتن همه چیز در یک پلت فرم خودکار گسترش دهد. قابلیت‌های هدف‌گیری را نیز می‌توان افزایش داد، زیرا می‌توان مخاطبان، مکان‌ها و لحظات را با یک کلیک خرید کرد.

ما فقط نوک کوه یخ را می بینیم که برنامه نویسی چه کاری می تواند در فضای OOH انجام دهد، و همانطور که اعضای OMA بیشتر و بیشتر برنامه های پیشنهادی خود را توسعه می دهند، تاثیر این قابلیت ها را شاهد خواهیم بود. مجری تبلیغات محیطی جاده هراز

اندازه گیری مخاطب و MOVE 2.0
اندازه گیری مخاطب همیشه یک موضوع داغ در OOH است. شما اخیراً سیستم سنجش مخاطب جدیدی را با MOVE 2.0 اعلام کرده‌اید. به ما بگویید چگونه کار می کند، چگونه با سیستم های دیگر در سراسر جهان مقایسه می شود و چه کسی از آن سود می برد؟

تابلوهای دیجیتال ما به حجم بحرانی رسیده‌اند - با بیش از نیمی از درآمد OOH از علائم دیجیتال در سال 2020 - باعث می‌شود OMA سرمایه‌گذاری بیشتری روی پایه محکمی که MOVE است و مناسب کردن آن برای عصر دیجیتال انجام دهد، ضروری است.

این صنعت در حال حاضر سیستم MOVE را برای اندازه‌گیری تأثیر علائم دیجیتال و همچنین تمام قالب‌های OOH در سراسر کشور از جمله علائم منطقه‌ای ارتقا می‌دهد، و همچنین قابلیت گزارش تغییرات فصلی و ماهانه مخاطبان را خواهد داشت. سیستم جدید توسط Ipsos در حال توسعه است و مرحله تست و یادگیری در حال انجام است.

همانطور که MOVE در زمان راه اندازی یک سیستم سنجش مخاطب OOH در سطح جهانی بود، سیستم ارتقا یافته نیز با همان دقت توسعه خواهد یافت. با ترکیب بهترین تفکر از سراسر جهان، سیستم ارتقا یافته مطابق با بهترین روش های بین المللی ساخته خواهد شد.

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%b1%d8%a7%d8%b2/