ارائه دهندگان تبلیغات محیطی

مجری تبلیغات محیطی در جاده چالوس Broadsign International Inc. ارائه دهنده راه حل های نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) در سراسر جهان برای مدیریت شبکه های دیجیتال خارج از خانه است. Broadsign SaaS برای شبکه های ساینیج دیجیتال ساخته شده است که از فروش تبلیغات درآمد ایجاد می کنند. چالش‌های پیش روی شبکه‌های ساینیج دیجیتال مدرن را حل می‌کند: نیاز به پذیرش توسط جامعه تبلیغاتی جریان اصلی، زمان رسیدن به بازار و نیاز به عملکرد کامل اجرای کمپین، پاسخگویی و مقیاس‌پذیری واقعی. این نرم‌افزار اپراتورها را قادر می‌سازد تا مخاطبان خارج از خانه را هدف قرار دهند، زمان پخش شبکه را بفروشند، و محتوای برنامه‌ریزی‌شده را به‌طور مطمئن در هر صفحه پخش کنند و عملکرد کمپین را در نظر بگیرند. Broadsign ترکیبی از تخصص گسترده در نرم افزارهای دیجیتال ساینیج، رسانه، تبلیغات و فناوری اطلاعات است و یکی از اعضای دفتر تبلیغات ویدیویی خارج از خانه (OVAB)، OVAB اروپا، OAAA، انجمن علائم دیجیتال و CODA است. 230 شبکه علامت دیجیتال در 25 کشور بر روی پلت فرم Broadsign (TM) Suite اجرا می شوند. دفتر شرکت، امکانات عملیاتی، پشتیبانی و توسعه این شرکت در مونترال، کانادا است.
برای اطلاعات بیشتر، به www.broadsign.com مراجعه کنید
 

درباره آربیترون

Arbitron Inc. (NYSE: ARB) یک شرکت تحقیقاتی رسانه ای و بازاریابی است که به رسانه ها - رادیو، تلویزیون، کابل، رادیو آنلاین و خارج از خانه - و همچنین تبلیغ کنندگان و آژانس های تبلیغاتی خدمات ارائه می دهد. کسب و کار اصلی Arbitron در حال اندازه گیری مخاطبان رادیویی شبکه و بازار محلی در سراسر ایالات متحده است. بررسی الگوهای خرده فروشی، رسانه و محصول مصرف کنندگان بازار محلی؛اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده چالوس  و ارائه نرم افزار کاربردی مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل اطلاعات مخاطبان رسانه و اطلاعات بازاریابی. این شرکت دستگاه اندازه گیری افراد قابل حمل (TM) را توسعه داده است، یک فناوری جدید برای تحقیقات رسانه ای و بازاریابی.
پرتابل مردم سنج (TM) و PPM (TM) علائم Arbitron Inc.
رتبه‌بندی‌های PPM بر اساس تخمین‌های مخاطبان است و نظر Arbitron است و برای دقت دقیق یا بازنمایی دقیق بازار جمعیتی یا رادیویی نباید به آن‌ها اعتماد کرد.


بیانیه های آینده نگر Arbitron

اظهارات موجود در این نسخه که کاملاً تاریخی نیستند، از جمله اظهارات مربوط به انتظارات برای سال 2009 و سایر اظهارات مربوط به رویدادها یا تحولاتی که ما معتقدیم یا پیش بینی می کنیم در آینده رخ دهد یا ممکن است رخ دهد، ممکن است اظهارات "آینده نگر" باشد. تعدادی از عوامل مهم وجود دارد که می تواند باعث شود رویدادهای واقعی از نظر مادی با موارد پیشنهاد شده یا نشان داده شده توسط چنین اظهارات آینده نگری متفاوت باشد. این عوامل شامل رکود اقتصادی کنونی جهانی و تحول در بازارهای اعتباری و صنعت خدمات مالی، رقابت، توانایی ما برای توسعه و بازاریابی موفق محصولات و فن‌آوری‌های جدید، توانایی ما برای تجاری‌سازی موفقیت‌آمیز سنجش افراد قابل حمل (TM) است. 

خدمات، نرخ رشد و چرخه ای بودن بازارهایی که به آنها خدمت می کنیم، توانایی ما برای گسترش کسب و کار خود در بازارهای جدید، توانایی ما برای شناسایی موفقیت آمیز، تکمیل و ادغام خریدهای مناسب، تأثیر افزایش هزینه های جمع آوری داده ها از جمله روند افزایشی بروز خانوارهای فقط تلفن همراه، دعاوی قضایی و سایر تعهدات احتمالی از جمله موضوعات مالکیت معنوی، انطباق ما با قوانین و مقررات قابل اجرا و تغییرات در قوانین و مقررات قابل اجرا، توانایی ما برای دستیابی به کارایی پیش بینی شده، کاهش هزینه، رشد فروش و درآمد، و اقتصاد بین المللی، عوامل سیاسی، حقوقی و تجاری اطلاعات اضافی در مورد عواملی که ممکن است باعث شود نتایج واقعی از نظر مادی با این اظهارات آینده‌نگر متفاوت باشد، در پرونده‌های SEC، از جمله گزارش سالانه 2008 ما در مورد فرم 10-K، موجود است.شرکت های تبلیغاتی در جاده چالوس این بیانیه‌های آینده‌نگر فقط از تاریخ انتشار این خبر صحبت می‌کنند و شرکت هیچ تعهدی برای به‌روزرسانی هر بیانیه آینده‌نگر ندارد.

Aradholding.com