کمپین های تبلیغاتی

کمپین ماه فوریه به شرکتی می رسد که برای مجری تبلیغات محیطی خیابان ولیعصر

Image for post
Image for post

 اولین بار در بیلبورد قرار می گیرد، بیلبورد تبلیغاتی در خیابان ولیعصر به طور موثر انجام می شود. آموزش و پرورش مسئولیت بازگشایی کشور را بر عهده دارد، و بنابراین هرگز زمان بهتری برای هدف قرار دادن والدین و دانش آموزانی که برای بازگشت به مدرسه آماده می شوند، نبوده است.
بسیاری از بخش‌ها با هجوم مشتریانی که محصولات و یا خدماتشان را می‌خواهند، موفقیت جدیدی را کشف کرده‌اند. شرکت‌های شهریه مجبور شده‌اند در زمانی که تحصیل صرفاً به والدین وابسته است، با تغییراتی که بر روی آنها ایجاد می‌شود، گام بردارند و با آن‌ها سازگار شوند تا حمایت شهریه اضافی ارائه دهند. شرکت حق التدریس کمپین جدیدی راه‌اندازی کرده است تا به والدین و دانش‌آموزان در گیلینگهام، روچستر و چتم یادآوری کند که در آنجا کمک وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که هر کودکی امروز کمکی را که نیاز دارد دریافت می‌کند. شرکت های تبلیغاتی خیابان ولیعصر


درباره شرکت حق التدریس


به عنوان یکی از ارائه دهندگان قدیمی آموزش اضافی در بریتانیا. شرکت حق التدریس رویکرد خود را برای تدریس در کلاس های گروهی کوچک ابداع کرده است.آراددیتابیس
چه چیزی باعث موفقیت کمپین آنها می شود:
قرار دادن اطلاعات مجازی براکت های آموزشی در یک موقعیت استراتژیک برای جلب توجه راننده و تشویق تأثیر بر ادامه یافتن جزئیات بیشتر که منجر به بازگشت سرمایه می شود.
یک فراخوان واضح، با تغییر رنگ متمایز جزئیات تماس (شماره تلفن و مکان)
خواندن سریع و آسان، خوانا برای عابران پیاده و رانندگان خودرو تبلیغات در خیابان ولیعصر تبریز


در رنگ نوار/طراحی که به کمپین کمک می کند تا از سایرین در این بخش فاصله بگیرد.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d8%af/