کسب و کارها و تابلوهای تبلیغاتی

تبلیغات در رباط کریم به‌روزرسانی‌های Broadsign Direct با ابزارهای سفارشی‌سازی جدید در اینجا هستند

اشتراک‌گذاری در TwitterShare در Facebook اشتراک‌گذاری در LinkedinShare از طریق ایمیل
بالاخره بهار فرا رسیده است و باید چیزی در هوا وجود داشته باشد (علاوه بر گرده) زیرا ما به سختی در حال ساختن ویژگی های جدید در Broadsign Direct برای حمایت از تلاش های فروش شما بوده ایم. مجری تبلیغات محیطی رباط کریم

در این آخرین نسخه، ما تعداد انگشت شماری از ویژگی ها را برای اعمال بهترین شیوه ها در طول فرآیند ایجاد پروپوزال اضافه کرده ایم. از قابلیت همکاری بهبود یافته با آخرین نسخه Broadsign Control 14.0 تا پشتیبانی از فرآیند تأیید شما، این نسخه ابزارهای سفارشی سازی انعطاف پذیر را در دسترس شما قرار می دهد. بیلبورد تبلیغاتی رباط کریم

پشتیبانی از فرآیندهای تایید داخلی خود با "درخواست های نگه داشتن"


Broadsign Direct برای تیم های فروش ساخته شده است تا موجودی OOH را به روشی هوشمندانه و کارآمد بفروشند و در عین حال از قوانین تجاری و استراتژی های فروش شما حمایت کنند.


برای بسیاری از کسب‌وکارها، این شامل پیروی از فرآیند تأیید می‌شود، به همین دلیل است که اکنون می‌توانید درخواست‌های نگهداری را در جای خود قرار دهید تا موجودی تنها زمانی قابل رزرو باشد که الزامات مناسب برآورده شده و توسط همه سهامداران امضا شده باشد.

ارتباط قوی‌تر بین پیشنهادات Broadsign Direct و کمپین‌های Broadsign Control - بدون نیاز به انجام کار اضافی.
برای بهبود ارتباط بین Broadsign Control و Broadsign Direct، دو ویژگی جدید اضافه کردیم که به شما امکان می‌دهد پیشنهادات، قراردادها و موارد خط مستقیم خود را در Broadsign Control 14.0 جستجو کنید.

با "شناسه قرارداد" چرخه عمر قرارداد و پیشنهاد را پیگیری کنید


ارائه یک نام پیشنهادی گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز باشد. اکنون سعی کنید یک پیشنهاد خاص را در Broadsign Control جستجو کنید. با توجه به اینکه نام‌های پروپوزال گاهی اوقات می‌توانند رایج باشند، کاربران باید قابلیت جستجوی موارد خط پیشنهادی مرتبط با یک پروپوزال را با استفاده از یک شناسه منحصر به فرد نیز داشته باشند.

به همین دلیل است که ما به شما این امکان را می دهیم که برای هر پیشنهاد جدیدی که در Direct ایجاد می شود، یک شناسه قرارداد درخواست کنید.


نکته سریع: تحمیل این زمینه قابلیت ردیابی را نشان می دهد، به این معنی که می توانید چرخه عمر قرارداد یا پیشنهاد را در کل اکوسیستم فروش خود پیگیری کنید. از CRM شما تا CMS دلخواه شما، Broadsign Control.

با استاندارد کردن نام‌گذاری مورد خط پیشنهاد، قابلیت جستجو را بهبود بخشید
بیایید با آن روبرو شویم، همه ما در مقطعی آنجا بوده ایم. بی‌پروا به صفحه ما خیره شده و سعی می‌کنیم عنوانی توصیفی برای سندمان بیاوریم.

پیروی از یک قرارداد نامگذاری این فرآیند را ساده می کند، به این معنی که دیگر وقت تلف نمی شود. همچنین اسناد را مرتب نگه می‌دارد، به این معنی که پیدا کردن آنها بسیار آسان‌تر است، به خصوص زمانی که بتوانید در یک نگاه جستجو کنید. اجاره بیلبورد تبلیغاتی رباط کریم

هنگامی که یک کاربر Broadsign Direct یک پیشنهاد جدید ایجاد می کند، ممکن است بخواهد موجودی انتخاب شده خود را به موارد مختلف خط پیشنهادی جدا کند تا آنها را بهتر دسته بندی کند. در این حالت، سیستم یک نام عمومی برای هر مورد خط پیشنهادی ایجاد می کند.

در این آخرین نسخه، Direct با فعال کردن گزینه ای برای ایجاد یک الگوی نامگذاری دامنه، دردسر نام های PLI ناسازگار را برطرف می کند. فعال کردن این ویژگی نه تنها جستجوی یک آیتم خط پیشنهادی خاص را در Broadsign Direct آسان‌تر می‌کند، بلکه با استفاده از عملکرد جستجوی پیشرفته در Broadsign Control به سرعت PLI را نیز آشکار می‌کند.