هنگام خرید بیلبورد چه انتظاری باید داشته باشم؟
 

Image for post
Image for post

بیلبورد لاتاری جورجیا در آتلانتا
تبلیغات در شهر نور هنگام خرید بیلبورد در جورجیا و آتلانتا چه انتظاری باید داشته باشم؟
به‌عنوان یک کسب‌وکار محلی در گرجستان، احتمالاً گزینه‌های زیادی را برای تبلیغ محصول یا خدمات خود در نظر گرفته‌اید. با وجود تعداد زیادی از ایالت‌ها در سراسر ایالت، که اغلب مملو از ماشین‌ها و کامیون‌ها هستند، استفاده از بیلبوردها یکی از امکان‌های بالقوه موثر در تبلیغ کسب‌وکار شما برای مخاطبان زیادی است. بیلبورد تبلیغاتی در شهر نور

در حالی که فروش تبلیغات در فضای باز ممکن است حوزه ای باشد که شما در آن تازه کار هستید، این فرآیند باید با یافتن شرکت مناسب برای شریک در فروش بیلبورد شروع شود که دانش و تجربه آن می تواند اطمینان حاصل کند که تبلیغات فضای باز مناسب برای کسب و کار خود را دریافت می کنید. با بیش از 30 سال تجربه در این صنعت، Effortless Outdoor Media یک تجربه خرید منحصر به فرد و مشتری محور برای نیازهای تبلیغاتی در فضای باز شما فراهم می کند.

به اندازه کافی دیده اید و می خواهید اکنون بیلبورد خود را بالا ببرید؟ بلافاصله با ما تماس بگیرید.
هنگام خرید بیلبورد چه انتظاری باید داشته باشم؟ الان تماس بگیر!
برای تماس با 404-736-3936 کلیک کنید
جلسه و مشاوره بولبرد در آتلانتا

فروش بیلبورد با مشاوره شروع می شود
آگاهی کامل از مخاطب و پیام در یک کمپین تبلیغاتی در فضای باز ضروری است زیرا با فضای محدودی برای انتقال پیام خود و همچنین مکانی ثابت برای جذب مخاطب مناسب روبرو هستید. ابزار Outdoor Media به شما کمک می‌کند تا با صرف زمان برای درک کامل کسب‌وکار و نیازهای تبلیغاتی‌تان، تمام عناصر انتخاب بیلبورد خود را تنظیم کنید.

هرچه بیشتر بتوانید در مورد کسب و کار خود در این مرحله مشاوره به اشتراک بگذارید، سفارشی سازی بهتری در انتخاب بیلبورد خواهید داشت. به این فکر کنید که هدف نهایی این قطعه تبلیغاتی علاوه بر به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد مخاطبان و رقابت شما چیست. در حین صحبت با کارشناس فروش بیلبورد خود، به بخش‌های ویژه مخاطبان زیادی که کسب‌وکارتان جذب می‌کند، به حوزه‌هایی از صنعت که در آن رقبای شما به‌ویژه ضعیف هستند، این که آیا می‌خواهید یک منطقه جمعیتی یا جغرافیایی خاص را هدف قرار دهید یا نه، توجه کنید. مزایایی که احساس می کنید نسبت به رقبای خود دارید. همه این اطلاعات حیاتی به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که یک بیلبورد در فضای مناسب در آتلانتا با بالاترین پتانسیل برای رسیدن به هدف اصلی برای درگیر شدن در تبلیغات در فضای باز دریافت می کنید. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در شهر نور      

قبل از خرید به یک بیلبورد بروید

قبل از خرید بیلبورد خود را ملاقات کنید
هنگامی که تمام اطلاعات مربوط به کسب و کار شما جمع‌آوری شد، کارشناسان شرکت Effortless Outdoor Media گزینه‌های بیلبورد را برای شما به بهترین گزینه بر اساس موقعیت مکانی و دید محدود می‌کنند. Effortless Outdoor Media به جای اینکه لیستی طولانی از انتخاب ها را به شما بدهد و شما را مجبور کند که بیلبورد را به تنهایی انتخاب کنید، تجربه خود را به کار می گیرد تا در وقت شما صرفه جویی کند و حدس و گمان را از فرآیند خارج کند.

بعد، باید از بیلبورد خود بازدید کنید. اگر تجربه خرید بیلبوردهای تبلیغاتی را دارید، ممکن است از شرکت های دیگر برگه عکس بیلبوردی را دیده باشید که به شما یک عکس و اطلاعات اولیه در مورد بیلبورد احتمالی شما می دهد. شرکت‌های دیگر ممکن است شما را تشویق کنند که فقط بر اساس این برگه در مورد فروش بیلبورد خود تصمیم بگیرید، اما ما به شما توصیه می‌کنیم که این کار را نکنید. برگه های عکس می تواند گمراه کننده باشد. عکس بیلبورد شما می‌توانست در جذاب‌ترین زاویه‌اش گرفته شود و درخت بزرگ را کمی خارج از کادر پنهان کند. این عکس همچنین به شما نمی گوید که مردمی که از آنجا می گذرند واقعا چقدر باید بیلبورد شما را هضم کنند. فقط اگر خودتان بیلبورد را ببینید، تصویر واضحی از مناسب بودن این بیلبورد خاص برای کمپین تبلیغاتی در فضای باز به شما می دهد. مطمئن شوید که بیلبوردی که انتخاب می‌کنید دیدی بدون مانع برای رهگذران داشته باشد و زمان کافی برای دیدن پیام را در اختیار مخاطبانتان قرار دهد.

انجام تحقیقات فیزیکی، و بازدید از یک سایت تبلیغاتی بالقوه در فضای باز، قبل از خرید بیلبورد به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که نقطه ایده آلی را برای کسب بهترین بازده تبلیغات خود انتخاب کرده اید.

چاپ بیلبورد در وینیل جورجیا و آتلانتا

بعد از خرید بیلبورد چه اتفاقی می افتد
در بازار آتلانتا، بیلبوردها معمولاً از 1000 تا 10000 دلار بر اساس موقعیت مکانی، دید تابلو و مدت زمانی که تبلیغات شما به پایان می رسد متغیر است. بسته به اینکه یک بیلبورد سنتی یا فضای دیجیتال را خریداری می کنید، قیمت نیز متفاوت خواهد بود. خوب است توجه داشته باشید که دستیابی به یک "معامله عالی" در یک بیلبورد لزوماً به این معنی نیست که یک بیلبورد عالی دریافت می کنید. قیمت بسیار تحت تأثیر کیفیت است، بنابراین کار کردن در حد بودجه خود و دیدن آنچه که به دست می آورید قبل از خرید یک استراتژی ایده آل است.

هنگامی که بیلبورد خود را انتخاب کردید، نوبت به طراحی تبلیغات خود می رسد. متخصصان باتجربه شرکت Effortless Outdoor Media می توانند در طراحی و ارسال پیام به شما کمک کنند تا مطمئن شوید که نتیجه نهایی شما هم آموزنده و هم چشم نواز است. با مقدار شگفت آور کمی wo rds (حداکثر 9 عدد در بیلبورد ایده آل است)، ارائه پیام بازاریابی شما می تواند چالشی باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که به این فکر کنید که چگونه از رقبای خود متمایز هستید. با یک پیام کوتاه و طراحی قدرتمند و منحصر به فرد، بیلبورد شما می تواند مزیت رقابتی داشته باشد که برند شما را برای مخاطبان به یاد ماندنی تر می کند.

بیلبورد در ترافیک آتلانتا


چگونه بیلبوردها مخاطب شما را جذب می کنند
بیلبوردها ابزاری عالی برای جذب مخاطب شما در محیطی هستند که هر روز در آن حضور دارند. رانندگان آمریکایی به طور متوسط ​​تقریباً سه ساعت در روز در اتومبیل خود می گذرانند. کسانی که حتی بیشتر از این زمان می‌گذرانند، احتمالاً تصمیمات خرید لحظه آخری را می‌گیرند که می‌تواند تحت تأثیر تبلیغات بیرونی آنها باشد. هنگامی که مخاطبان شما یک بیلبورد را می بینند، تقریباً یک چهارم آنها انگیزه پیدا می کنند تا در همان روز از آن فروشگاه یا کسب و کار خاص بازدید کنند. شرکت های تبلیغاتی در شهر نور

با آمارهایی مانند این، واضح است که چرا بسیاری از کسب‌وکارها به فکر افزودن تبلیغات در فضای باز به استراتژی بازاریابی خود هستند و بررسی فروش بیلبورد مکانی عالی برای شروع است، به‌ویژه با شریکی مانند Effortless Outdoor Media که شما را در این فرآیند راهنمایی می‌کند.