نحوه درست طراحی بیلبورد به زبان اسپانیایی
 

Image for post
Image for post

مجری تبلیغات محیطی در محمودآباد بیلبوردها همه در مورد یافتن مکان مناسب برای هدف قرار دادن جمعیت شما هستند. با این حال، چه اتفاقی می‌افتد وقتی زبان اصلی مورد صحبت جمعیت‌شناسی شما انگلیسی نباشد؟ شما تنظیم کنید. اگر کمپین تبلیغاتی موجود در فضای باز شما فقط از بیلبوردهایی به زبان انگلیسی تشکیل شده است، ممکن است وقت آن رسیده باشد که آنها را ترجمه کنید تا با ساخت یک بیلبورد اسپانیایی دسترسی خود را افزایش دهید. قرار دادن نسخه اسپانیایی بیلبورد خود یک استراتژی عالی برای دسترسی به افراد بیشتری است. نه تنها این، بلکه تطبیق پذیری برند شما را نشان می دهد.

بیلبورد صنعت خودرو اسپانیا

نکات طراحی برای طراحی بیلبورد به زبان اسپانیایی
راز یک بیلبورد خوب، چه به زبان انگلیسی، چه اسپانیایی، چه چینی و چه به زبان های دیگر، یک تصویر چشم نواز و کمی کپی است. در حالت ایده آل، پیام تبلیغاتی بیلبورد شما بیش از هفت کلمه نخواهد بود. این واقعاً یک دستورالعمل محکم برای تبلیغ‌کنندگان است که اگر می‌خواهند بازدهی خوبی در تبلیغات بیلبورد خود داشته باشند، از آن پیروی کنند. این تقریباً تمام چیزی است که یک فرد می تواند در حین رانندگی با خیال راحت بخواند، بنابراین بیشتر از آن گم می شود. کپی می تواند یک شعار یا یک پیام کوتاه باشد. این می تواند یک فراخوان خاص برای اقدام باشد یا فقط به ایجاد آگاهی از برند کمک کند. حتی اگر کوتاه باشد، این کپی می تواند راه طولانی را طی کند. تبلیغات در محمودآباد

 

بیلبورد کوکاکولا اسپانیا آتلانتا

تصاویر روی بیلبوردها واقعاً ارزش 1000 کلمه را دارند
اگر فکر می کنید که یک بیلبورد بیشتر به عنوان بیان یک داستان بصری است تا ارائه یک خط تبلیغاتی، در نهایت بهترین طرز فکر را برای انتخاب تصویر یا گرافیک خود خواهید داشت. از تصویری استفاده کنید که برند شما را به نوعی توضیح دهد. می تواند به اندازه یک حشره غول پیکر برای یک نابودگر یا حلقه های الماس برای یک جواهرساز آشکار باشد. همچنین ممکن است کمی احمقانه باشد، اما همچنان مانند این بیلبورد از Resurgens مرتبط باشد.


اندازه هم مهمه

هر چیزی که طراحی کنید باید به اندازه بیلبورد اسپانیایی خوب به نظر برسد. این امر به ویژه زمانی مهم است که در نظر بگیرید از چه فونتی در بیلبورد خود استفاده کنید. مطمئن شوید وقتی واقعا بزرگ است خواندن آن آسان است. شما همچنین می خواهید لوگوی خود را به اندازه مناسبی تنظیم کنید تا روی بیلبورد برجسته شود. باید به اندازه‌ای بزرگ باشد که توسط همه افرادی که در اتومبیل‌ها در حال حرکت هستند دیده شود، و نباید با سایر عناصر موجود در بیلبورد شما رقابت کند. شما نمی خواهید این همه زمان را صرف طراحی یک بیلبورد کنید تا رهگذران نتوانند ببینند چه کسی واقعاً تبلیغات را انجام می دهد.

نور غنچه در تبلیغات اسپانیایی

در طرح رنگ بیلبورد اسپانیایی خود کنتراست ایجاد کنید
رنگ آخرین عنصری است که در طراحی بیلبورد باید به آن توجه زیادی کرد. نشان داده شده است که ترکیبات با کنتراست بالا تاثیر بیشتری در جلب توجه افراد دارند. می توانید از ترکیب سایه های روشن و تیره در یک پالت رنگی استفاده کنید یا به حالت آماده به کار قدیمی سیاه و سفید بروید. بهترین آزمایش برای رنگ های شما این است که در حین ساختن طرح خود از دور به آن نگاه کنید. از رایانه خود فاصله بگیرید. آیا می توانید آگهی را بخوانید؟ حتی کوچک کردن یک ترکیب رنگ بد نیز واضح است.

بیلبورد پلیس آتلانتا

برخی از رنگ‌ها که دارای تضاد هستند نیز هنوز به سختی خوانده می‌شوند. برخی از ترکیبات پیشنهاد شده توسط Design Wizard را بررسی کنید. با پیمایش، برخی از ترکیب ها برای چشم دلپذیرتر می شوند. برای مثال، Sailor Blue و Mint کنتراست خوبی دارند و به راحتی قابل خواندن هستند، اما Cherry Tomato و Rapture Rose کمی تار و گل آلود هستند.

همه را با هم بکشید
در کنار هم قرار دادن هر یک از این عناصر - طول کپی، تصویر یا انتخاب گرافیکی و ترکیب رنگ - در کنار هم قرار گرفتن و بررسی اندازه واقعی بیلبورد به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که تبلیغ بیلبورد اسپانیایی شما به عنوان یک قطعه تبلیغاتی در فضای باز موفق خواهد بود. در مرحله بعد، باید پیام خود را بررسی کنید.شرکت های تبلیغاتی محمودآباد

بیلبورد سیاسی اسپانیا
ترجمه خود را بررسی و دوباره بررسی کنید
به گفته Business Insider، ترجمه اشتباه واقعاً می تواند کار را برای مشاغلی که کمپین انگلیسی خود را به زبان دیگری وارد می کنند، به هم بریزد. کمپین معروف انجمن لبنیات آمریکا "شیر گرفتی؟" به طور تصادفی اینطور شد: "آیا در حال شیردهی هستید؟" با تشکر از یک snafu ترجمه در مکزیک. تبدیل نامناسب از انگلیسی به اسپانیایی باعث شد که فولکس‌واگن، «رانندگان می‌خواستند» به «شوفرها می‌خواهند» ترجمه شود.

بیلبورد خدمات عمومی گرجستان
یک لغزش کوچک و شما اساساً یک کمپین تبلیغاتی را خراب کرده اید و پول خود را هدر داده اید و یک بیلبورد اسپانیایی ایجاد کرده اید که نمی توانید از آن استفاده کنید. به همین دلیل، هنگام کار به زبانی که به آن مسلط نیستید، لازم است بیلبورد خود را از نظر صحت بررسی و دوباره بررسی کنید. می‌توانید نسخه تبلیغاتی خود را از طریق یک مترجم آنلاین مانند iTranslate یا Google Translate اجرا کنید، اما از شخصی که به طور منظم به این زبان صحبت می‌کند بخواهید نسخه شما را بررسی کند، راه مطمئن‌تری است. آنها می دانند که آیا عامیانه فعلی وجود دارد که بر معنای تبلیغ شما تأثیر می گذارد و همچنین می توانند آن را برای ترجمه دقیق بررسی کنند.

مطمئن شوید که بیلبورد اسپانیایی شما به دست مصرف کنندگان مناسب می رسد
اگر مخاطبان مناسبی برای خواندن آگهی خود داشته باشید، شعبه به زبان دیگری برای افزایش دامنه کمپین تبلیغاتی در فضای باز، یک استراتژی عالی است. به منظور تعیین محل مناسب ترین بیلبوردها تبلیغات اسپانیایی، شما باید با یک آژانس تبلیغاتی در فضای باز کار کنید که منطقه محلی را درک می کند. آنها می دانند که در کدام بخش از شهر جستجوی شما را برای بهترین مکان بیلبورد متمرکز کنند. پس از انجام این کار، آژانس مناسب می تواند با شما همکاری کند تا یک بیلبورد به زبان اسپانیایی را به درستی طراحی کند تا از کپی دقیق و حداکثر تأثیر اطمینان حاصل شود. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در محمودآباد

zika-city-bilboard-atlanta
با چندین دهه تجربه در تبلیغات فضای باز در آتلانتا، Effortless Outdoor Media نکات و ترفندهای طراحی خود را با مشتریان به اشتراک می گذارد تا بیلبوردهای اسپانیایی ایجاد کند که مورد توجه قرار گیرند. آگاهی آن‌ها از مکان‌های بیلبورد در سراسر منطقه آتلانتا به این معنی است که می‌دانند برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود، قابل مشاهده‌ترین بیلبوردها را در مناطق مناسب شهر پیدا خواهید کرد.