میزات دید در تابلوهای تبلیغاتی
 

Image for post
Image for post

تبلیغات در فریدونکنار ارزش زیادی در تبلیغات وجود دارد که می تواند تأثیرات شما را تضمین کند. هنگامی که مخاطبان هدف خود را شناختید، می توانید به طور مناسب برای منطقه تبلیغات خود برنامه ریزی کنید. شما یک شریک رسانه ای در فضای باز می خواهید که دقت لازم را انجام دهد. این اطمینان حاصل می کند که تبلیغ شما در قابل مشاهده ترین مکان ها قرار می گیرد.


برخی موانع، چه ساخته دست بشر و چه طبیعی، اجتناب ناپذیر هستند. به همین دلیل است که انتخاب مکان شما دارای چنین پیامدهای سنگینی است. شما نمی خواهید تبلیغ جذاب خود را زیر یک درخت بد قرار دهید. به همین ترتیب، می‌خواهید مطمئن شوید که مکان مورد توجه قرار می‌گیرد. یک منطقه کم تردد می تواند به اندازه درخت برای دید بد باشد. مجری تبلیغات محیطی در فریدونکنار

یک شریک رسانه ای خوب در فضای باز چگونه به نظر می رسد؟

راه های زیادی برای تعیین میزان دید یک مکان بیلبورد وجود دارد. برندهای ماهر رسانه در فضای باز درک قوی از تابلوهای موجود در نزدیکی خواهند داشت. برای مثال، رویکرد بیل را در نظر بگیرید که در کلیپ بالا ذکر شده است.

بیل هابز بنیانگذار تبلیغات بدون زحمت در فضای باز است. او از یک سیستم دقیق برای ردیابی و ارزیابی فرصت‌های بیلبورد با کیفیت استفاده می‌کند. او اطلاعات فعالی از هر بیلبورد در منطقه مترو آتلانتا دارد، که مجموعاً به 3000 می رسد. او همچنین فضاهای خارج از شهر را برای کسانی که در اطراف نیستند، بررسی کرده است. اگر در منطقه مخاطب هدف شما فضای باکیفیت با دید بالایی وجود داشته باشد، او می تواند به شما در یافتن آن کمک کند.

آیا نیاز به تبلیغات خارج از منزل دارید؟

هنگام انتخاب تبلیغات در فضای باز باید به چند نکته توجه داشت. ابتدا تصمیم بگیرید که آیا تبلیغات ثابت یا دیجیتال برای شما مناسب است. این به عوامل متعددی خلاصه می‌شود، از جمله اینکه چقدر تبلیغات شما نیاز به تغییر دارد، بودجه و موارد دیگر. معمولاً تبلیغات وینیل ارزان‌تر است، اما گزینه‌های دیجیتال مزایای خاص خود را نیز دارند.

امروز به صورت آنلاین از ما دیدن کنید!
Efortless Outdoor Media پیشرو در تبلیغات خارج از منزل است. اگر آماده دنبال کردن رسانه‌های فضای باز هستید، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا تلاش را به حداکثر برسانید. امروز به صورت آنلاین از ما دیدن کنید تا بیشتر بدانید. مجری تبلیغات محیطی فریدونکنار

متن کلیپ:
جیسون سیروتین:

سلام، من جیسون سیروتین هستم. امروز، من با بیل هابز صحبت می کنم، که مالک و مالک، مدیر عامل، همه چیز Effortless Outdoor Media است، که یک شرکت تبلیغات رسانه ای در فضای باز است. چگونه مطمئن می شوید که مشتریان شما تابلوهایی را دریافت می کنند که قابل مشاهده هستند؟

بیل هابز:

من در واقع حدود 30 سال است که این کار را انجام می دهم، بنابراین همه بیلبوردهای موجود در منطقه آتلانتا را می شناسم. حدود 3000 بیلبورد وجود دارد. من همه آنها را می شناسم. سپس اگر خارج از منطقه آتلانتا باشد، یا در آن مکان رانندگی می‌کنم، اگر در عرض سه یا چهار ساعت باشد، یا اگر مسافت بیشتری باشد، از Google Maps استفاده می‌کنم و می‌توانید یک رانندگی مجازی در کنار بیلبورد انجام دهید تا ببینید چه چیزی وجود دارد. جلوی آن، برای دیدن اینکه آیا کاملاً باز و قابل مشاهده است یا خیر. به این ترتیب، من به مشتریان اطمینان می دهم که در بهترین مکان برای کمپین خود هستند.