مشتریان بیلبوردهای تبلیغاتی

Image for post
Image for post

آن را برای مشتریان خود ساده کنید
حتی اگر مشتریان بیلبورد شما را ببینند، ممکن است ندانند که شما مکانی در این نزدیکی دارید.مجری تبلیغات محیطی در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان گاهی اوقات ارائه جهات واضح و ساده تمام چیزی است که برای آنها لازم است تا راه خود را به سمت کسب و کار شما هدایت کنند.
شاید کسب و کار شما از جاده قابل رویت نباشد یا برای رانندگان تشخیص آن دشوار باشد. با قرار دادن یک آگهی جهت دار بر روی بیلبوردی که موقعیت استراتژیکی در مسیر سفر آنها دارد، می توانید به راحتی آنها را به سمت کسب و کار خود راهنمایی کنید. به عنوان مثال، به یک خیابان شلوغ و پر از مغازه فکر کنید... مغازه ای که به سادگی یک لوگوی نشان دهنده را روی یک بیلبورد غول پیکر در امتداد مسیر عابران قرار می دهد، مشتریان بیشتری نسبت به رقبای خود به دست می آورد.


طراحی بیلبورد جهت دار شما


بیلبورد جهت دار شما باید شامل سه اطلاعات باشد:
نام تجاری کسب و کار شما – این شامل نام و لوگوی کسب و کار شما می شود تا مشتریان بدانند شما چه کسی هستید. شرکت های تبلیغاتی در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان
فاصله تا کسب و کار شما – بنابراین مشتریان بدانند چه مدت طول می کشد تا به شما برسند.
مسیرها - برای نشان دادن اینکه چگونه و به کدام سمت باید بروند تا شما را پیدا کنند.
بیلبوردهای جهت دار با موفقیت توسط برندهای معروفی مانند مک دونالد و ALDI استفاده می شوند. آنها ثابت کرده اند که استفاده از این رویکرد پیام رسانی در کمپین بازاریابی شما به طور موثر به شما در ایجاد پایگاه مشتری کمک می کند. تایرهای بوش و توزیع SIG، ایده درستی دارید!
اولین شکل ثبت شده تبلیغات در فضای باز در تمدن های مصر باستان آغاز شد. هزاران سال پیش، ابلیسک های سنگی توسط دولت برای نمایش قوانین، مقررات و معاهدات محلی به جامعه استفاده می شد. این حکاکی‌های روی سنگ ممکن است اولین شکل بازاریابی موجود باشد. واضح است که مصری‌ها به چیزی علاقه داشتند، زیرا تبلیغات در فضای باز هنوز یک کانال بسیار مؤثر است که امروزه توسط مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرد!
حوزه تبلیغات از آن زمان البته تغییر کرده و گسترش یافته است. همانطور که جهان تکامل یافت و تکنولوژی شیوه زندگی ما را متحول کرد، بازاریابان از ابلیسک ها فاصله گرفتند و به شکل های چاپی و دیجیتالی تبلیغات روی آوردند.
امروزه، کسب‌وکارها کانال‌های بی‌شماری برای تبلیغات دارند. اما قدیمی ترین شکل تبلیغاتی که هنوز وجود دارد، تبلیغات چاپی است، به ویژه روی بیلبوردها. تبلیغات در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان
تا به امروز، منشاء رسمی بیلبوردها را نمی توان در یک لحظه خاص از زمان مشخص کرد. با این حال، چند نظریه جالب در مورد چگونگی پیدایش آنها وجود دارد. در اینجا دو نظریه کاملاً قابل توجه است:
 

تولد چاپ دسته جمعی


اولین تئوری این است که بیلبوردها به لطف مخترع آلمانی یوهانس گوتنبرگ در سال 1450 شروع شد، زمانی که او اولین ماشین چاپ مکانیکی و متحرک را اختراع کرد. با اختراع او امکان ایجاد بروشور و پوسترهای مصور به وجود آمد که منجر به تولد تبلیغات چاپی شد.

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/