مخاطب جغرافیایی: انتخاب مکان مناسب برای بیلبورد شما
 

Image for post
Image for post

تبلیغات در مسیر فرودگاه بین المللی تهران هر ابزار بازاریابی دامنه نفوذ خاص خود را دارد. محدودیت‌های این تأثیر نیز به ابزار خاص بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر از طریق رسانه های اجتماعی بازاریابی می کنید، به کاربران رسانه های اجتماعی محدود می شوید. به همین ترتیب، اگر در تلویزیون بازاریابی می کنید، محدود به کسانی هستید که تلویزیون تماشا می کنند.

بیلبوردها یکی از معدود چشم انداز هایی هستند که تقریباً نامحدود هستند. دلیلش این است که، صرف نظر از اینکه چه کسی هستید، به احتمال زیاد در مقطعی خانه را ترک می کنید. این به طور تصاعدی شانس مواجهه شما با یک بیلبورد را افزایش می دهد. این دیده شدن به این رسانه در هنگام بازاریابی برتری می بخشد. تبلیغات در مسیر فرودگاه بین المللی تهران

مثال ها


در کلیپ بالا، بیل به یک باشگاه ورزشی یا رستوران اشاره می کند. در این مورد، داشتن یک بیلبورد "در شعاع دو یا سه مایلی" از مشتریان ضروری است! این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که شما در حال بازاریابی برای مخاطبانی هستید که به احتمال زیاد از شما حمایت می کنند. این به طور طبیعی به افزایش شانس حفظ مخاطب کمک می کند. بیلبوردها در واقع یکی از معدود گزینه های تبلیغاتی هستند که می توانند تلاش های خود را به این طریق محدود کنند.

همانطور که در بالا ذکر شد، گزینه های دیگر با شانس بسیار بیشتری برای عدم تایید همراه هستند. به عنوان مثال، اگر در تلویزیون بازاریابی می کنید، کسی قرار است تلویزیون را در نقطه ای خاموش کند. اگر رسانه‌های اجتماعی پلتفرم انتخابی شماست، این احتمال وجود دارد که مردم تمام روز با تلفن‌هایشان نباشند. اما اگر بیرون راه بروند، احتمال اینکه تابلوی شما را از دست بدهند بسیار کمتر است. با یک بیلبورد… نمی‌توانید آن را خاموش کنید، نمی‌توانید کانال را تغییر دهید. این یکی از چیزهای بزرگی است که فضای باز را بسیار مؤثر می‌کند.» بیلبورد تبلیغاتی در مسیر فرودگاه امام خمینی

امروز با ما تماس بگیرید!
EOM پیشرو در تبلیغات در فضای باز است. تیم کارشناسان ما آماده کمک به شما در دستیابی به مخاطبان جغرافیایی خود هستند. اگر در مورد گزینه های خود نامشخص هستید یا سؤال دیگری دارید، در تماس با ما دریغ نکنید! امروز با ما تماس بگیرید تا شروع کنیم!

متن کلیپ:
جیسون سیروتین:

سلام، من جیسون سیروتین هستم، و امروز با بیل هابز، که مالک و مالک، مدیر عامل، همه چیز Effortless Outdoor Media است، صحبت می کنم، که یک شرکت تبلیغات رسانه ای در فضای باز است. آیا درست است که بیلبوردها بهترین ابزار برای دستیابی به مخاطبان خاص جغرافیایی هستند؟

بیل هابز:

اوه، بدون شک. بیلبوردها بهترین ابزار برای دستیابی به مخاطبان خاص جغرافیایی هستند. به عنوان مثال، فرض کنید شما یک رستوران یا یک باشگاه ورزشی هستید، و بسیاری از این نوع کسب و کارها افراد را در شعاع دو یا سه مایلی جذب می کند. بنابراین اگر تبلیغات دیگری انجام دهید، تأثیرات بیهوده ای خواهید داشت، زیرا به افراد خارج از آن منطقه دسترسی خواهید داشت. جایی که، یک بیلبورد، اگر رستورانی دارید که در پشت مرکز خرید قرار دارد، می‌توانید یک بیلبورد درست برای مرکز خرید قرار دهید، با یک فلش به مردم اطلاع دهید که آنجا هستند. بیلبوردها واقعاً تنها نوع تبلیغاتی هستند که می توانند به آن منطقه جغرافیایی خاص برسند. و نکته مهم در مورد فضای باز این است که مانند رسانه های دیگر نیست، جایی که شما فرصتی برای خاموش کردن تلویزیون یا تغییر کانال آنها با تلویزیون یا رادیو دارید. اما با یک بیلبورد، اگر در جاده رانندگی می‌کنید و تخته‌ای را روی چراغ توقف قرار می‌دهید، مردم به آن خیره می‌شوند زیرا در ترافیک گیر کرده‌اند. نه می توانید آن را خاموش کنید، نه می توانید کانال را تغییر دهید. بنابراین، این یکی از چیزهای بزرگی است که فضای باز را بسیار موثر می کند.