شریک Broadsign و Lemma برای گسترش برنامه های مربوط به تبلیغات محیطی

Image for post
Image for post

تبلیغات در مسیر پرسپولیس مونترال، کانادا و سیدنی، استرالیا - 11 دسامبر 2019 - Broadsign، پلت فرم بازاریابی پیشرو دیجیتال خارج از منزل (DOOH) و برنامه نویسی Dooh Platform Lemma همکاری کرده اند تا یکپارچه سازی پلت فرم پیشروی برنامه ریزی برنامه ریزی شده (SSP) را با Lemma ادغام کنند پلت فرم تقاضا (DSP). مشارکت تا حد زیادی گسترش موجودی صفحه نمایش Lemma Lemma را در حالی که شبکه جهانی Broadsign را از ناشران فعال برنامه های تلویزیونی برای رسیدن به خریداران دیجیتال جدید در سراسر منطقه APAC فراهم می کند.

این یکپارچگی بخشی از استراتژی رشد بین المللی Broadsign است، که تعداد پلتفام های تقاضای تقاضا تبلیغات محیطی را ارائه می دهد که BroadSign Respects از بین المللی به بیش از 30 نفر پشتیبانی می کند. با 50،000 صفحه نمایش برنامه های کاربردی قابل دسترسی از طریق BroadSign در سطح جهانی، این ادغام، خریداران دیجیتال Lemma را قادر می سازد تا به آن ضربه بزنند یک استخر به شدت گسترش یافته از کنار جاده، خرده فروشی، حمل و نقل و دیگر صفحه نمایش های DOOH مبتنی بر مکان منحصر به فرد در سراسر استرالیا، نیوزیلند و دیگر مکان های بین المللی - همه از داخل لمما آسان برای استفاده از پلت فرم خرید خاص خرید Dooh.

"ما هیجان زده هستیم که با یک شرکت Doh Doh Doh، مانند BroadSign نه تنها در بازار استرالیا همکاری کنیم، بلکه در سطح جهانی برای کمک به ایجاد یک بازار مایع بیشتر برای خرید و فروش طرفین به صورت برنامه ریزی به کار می رود. دنیای OOH در نقطه اوج است و هر کس باید در دست بگیرد تا دستانش را در دست بگیرد تا این بازار را به سمت دستیابی به مقیاس و ارزش به هر دو ناشران رسانه ای و مارک ها فشار دهد. شرکت تبلیغاتی در مسیر پرسپولیس شیراز Sanjaya Molligoda، مدیر عامل شرکت Lemma گفت: ما فکر می کنیم مشارکت هایی مانند این اقدامات درست در این جهت را تسریع می کنند. "

"Lemma پیشگامان در فضای برنامه DOOH برنامه و داده های آنها رانده شده، رویکرد شفاف برای مناسب عالی با پلت فرم جانبی عرضه ما، Broadsign Reach می سازد. تکنولوژی Lemma تبلیغ کنندگان و رسانه ها را قادر می سازد تا کمپین های Dooh و Online خود را ادغام کنند و پیام خود را فراتر از دستگاه های شخصی تقویت کنند. با پیوستن به نیروهای با منابع تقاضای جدید مانند Lemma، مخاطبان و موجودی شرکای ناشر ما از هر زمان دیگری بیشتر قابل دسترسی هستند "توضیح داد بن Allman، مدیر فروش در Broadsign Anz.