خریدهای فوری را با علامت دیجیتال در تبلیغات محیطی افزایش دهید

Image for post
Image for post

مجری تبلیغات محیطی در زرقان بر اساس نظرسنجی Slickdeals.net، مصرف‌کننده‌های آمریکایی به طور متوسط ​​سالانه نزدیک به 5400 دلار برای خریدهای فوری خرج می‌کنند. حدود 71 درصد از این پول صرف غذا و مواد غذایی می شود.
نموداری که رایج ترین خریدهای فوری را نشان می دهد. به ترتیب نزولی، آنها غذا/مواد غذایی، پوشاک، اقلام خانگی، بیرون‌بر و کفش هستند.


Slickdeals

این خریدها نه تنها توسط خریدارانی که چیزی شیرین را در نزدیکی ثبت نام می بینند تحریک می شوند. به نظر می رسد که اکثر آنها در پاسخ به فروش هایی هستند که در فروشگاه مشاهده می شوند.

استراتژی معمول استفاده از استیکرها و پوسترهای ثابت در نزدیکی کالا برای تبلیغ فروش می‌تواند قابل قبول باشد، اما به همان سطحی از نتایج دیجیتال ساینیج نخواهد رسید. مشخص شده است که نمایشگرهای دیجیتال نقطه خرید حدود 2.5 برابر بیشتر از رسانه های ثابت دارای طنین احساسی هستند و آنها را به یک رسانه تبلیغاتی تأثیرگذار تبدیل می کند. با توجه به اینکه غذا واکنش‌های احساسی شدیدی را در بسیاری از افراد برانگیخته است، معرفی دیجیتال ساینیج احتمالاً تأثیر قابل‌توجهی در افزایش فروش خواهد داشت.

علاوه بر این، با نصب تابلوهای دیجیتالی در اطراف یک فروشگاه مواد غذایی، معاملات برای محصولات فروش می تواند به طور گسترده تری به اشتراک گذاشته شود. در جایی که اعلامیه‌های فروش معمولی در فروشگاه‌ها نزدیک به خود محصولات در حال فروش قرار می‌گیرند، نمایشگرهای دیجیتال می‌توانند به راحتی در معاملات بزرگ در سرتاسر فروشگاه قرار بگیرند. برای راحتی، آنها حتی می توانند جزئیاتی مانند شماره راهرو یا بخش فروشگاهی را که خریداران برای یافتن آنها باید به آنجا بروند، درج کنند. شرکت تبلیغاتی در زرقان
ببینید Broadsign چگونه تابلوهای خرده فروشی را قانع کننده می کند
امروز یک نسخه آزمایشی درخواست کنید
ساینیج دیجیتال و سیستم PoS خود را برای تأثیرگذاری بر شتاب فروش ادغام کنید

تحقیقات شورای دفاع از منابع ملی نشان داد که خواربارفروشی‌ها سالانه 43 میلیارد تن مواد غذایی را ضایع می‌کنند که حدود 10 درصد از عرضه غذای ایالات متحده را تشکیل می‌دهد. از آنجایی که جنبش تبلیغات سبز جهانی در حال جمع آوری بخار است، بررسی دقیق روی این نوع ضایعات افزایش می یابد و فشار بر فروشگاه های مواد غذایی برای انجام اقداماتی برای کاهش ضایعات افزایش می یابد.