جلب توجه مشتری در تبلیغات محیطی

Image for post
Image for post

وقتی نوبت به ساختن یک برند می رسد،تبلیغات در جاده فیروزکوه خواه اصلاح برند موجود باشد یا توسعه یک نام تجاری جدید، اغلب اولین فکر این است که بهترین راه برای جلب توجه مشتریان بالقوه به برند است.

رشد یک تجارت پر رونق تا حدودی بر توسعه استراتژی تبلیغات و بازاریابی آن متمرکز است. سپس از این برای توسعه ارائه خدمات و محصولات ارائه شده استفاده می شود. اکتشاف به یک کسب و کار اجازه می دهد تا فرصتی برای کشف رفتارها، مشتریان مورد نظر خود و تصمیم گیری آگاهانه داشته باشد. وقتی صحبت از انتخاب یک روش تبلیغاتی مناسب برای دستیابی به مخاطبان می شود، عاقلانه است که از کانال های ورودی یا دیجیتالی فراتر برویم. با توسعه یک استراتژی منسجم که اشکال سنتی‌تر بازاریابی مانند چاپ، رادیو، تلویزیون و خارج از خانه را ترکیب می‌کند. کمپینی که همراه با روش های سنتی استفاده می شود در واقع می تواند پیام و دامنه کمپین را افزایش دهد. بیلبورد تبلیغاتی در در جاده فیروزکوه       

 

دسترسی رسانه های اجتماعی
اغلب شکی وجود ندارد که یک کسب و کار باید از رسانه های اجتماعی استفاده کند. تاثیر آن و می تواند روزانه به میلیون ها نفر در سراسر جهان برسد. با افرادی که تا 1 ساعت و 50 دقیقه را صرف پیمایش در سایت های رسانه های اجتماعی می کنند، بریتانیایی ها نیز شامل می شوند. دسترسی شگفت انگیز به همین جا ختم نمی شود، با بیش از 25 میلیون کاربر رسانه های اجتماعی ... معادل 67٪ از کل جمعیت است. [آووکادو اجتماعی] آراد دیتابیس

 

سایت های رسانه های اجتماعی نقش عمده ای در زندگی، تجارت، فرهنگ و در کل جهان ما دارند. همه ما آخرین میم ها یا به روز رسانی های خبری را دیده ایم. ترکیب خارج از خانه با رسانه های اجتماعی یک جفت ایده آل برای ایجاد یک کمپین چند کاناله تعاملی و جذاب است. کمپین هایی که از هر دو شبکه اجتماعی و OOH استفاده می کنند می توانند 212 درصد افزایش دسترسی داشته باشند.

 

 

 

برند جهانی OOH و رسانه های اجتماعی را ترکیب می کند.


کمپین های مشترک OOH و رسانه های اجتماعی بسیار زیادی وجود داشته است. اما به دلیل استفاده نوآورانه از طراحی ویدئو. Walkers Crisps یک کمپین کامل با تاثیرگذاری بالا ایجاد کرد که باعث شد مردم بخواهند با کمپین رای دهی در رسانه های اجتماعی "Do Us A Flavour" درگیر شوند و سپس به آنها جایزه بدهند. افزایش سطح دسترسی از طریق استفاده از رویکرد ترکیبی رسانه‌های اجتماعی و OOH به پیام‌های بعدی و تکنیک مورد استفاده برای چسباندن این دو رسانه (کد QR، هشتگ و یا VR) ختم می‌شود. مجری تبلیغات محیطی در جاده فیروزکوه

 

 

چند نکته در مورد نحوه ایجاد یک کمپین چند کاناله در رسانه های اجتماعی موثر و خارج از خانه

یک هشتگ منحصر به فرد ایجاد کنید تا به کاربران اجازه دهید به راحتی با کمپین شما درگیر شوند.
به مخاطب اجازه دهید مکالمه را برای تشویق محتوای معتبر هدایت کند.
به کاربران شرکت کننده جوایزی مانند تخفیف و شرکت در مسابقه بدهید.
محتوای قابل اشتراک گذاری و جلب توجه ایجاد کنید.
خط داستانی مورد استفاده در OOH را در رسانه های اجتماعی ادامه دهید و گسترش دهید
خلاق بودن!

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d9%81%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%da%a9%d9%88%d9%87/