با بیلبوردهای تبلیغاتی چه قدرتی به دست می آوریم؟

Image for post
Image for post

تبلیغات در جاده هراز برای مدت طولانی، Adform از فضایل دیجیتال خارج از خانه تمجید کرده است. این شرکت قویاً به قدرت رسانه برای برقراری ارتباط پیام برند به مخاطبان گسترده و توانایی های آن در ارائه معیارهای دقیق مخاطب اعتقاد دارد.

Adform، یک پلت فرم تبلیغاتی جهانی که دفتر مرکزی آن در کپنهاگ است، در سراسر صنعت به دلیل ارائه یک راه حل انعطاف پذیر که کل چرخه عمر کمپین را ارائه می دهد، شناخته شده است. با پلتفرم تبلیغاتی کاملاً یکپارچه، Adform FLOW، و دسترسی جهانی - به راحتی می توان فهمید که چرا مشتریان همچنان به سمت پیشنهادات منحصر به فرد شرکت جذب می شوند. بیلبورد تبلیغاتی در جاده هراز

چگونه DOOH در برنامه های رسانه ای کسب و کار قرار می گیرد؟ ویتوریو کاپاسو، مدیر توسعه شریک Adform، نظراتی در مورد این موضوع دارد. ما با او در لندن تماس گرفتیم تا در مورد این موضوع صحبت کنیم و اینکه چرا فکر می‌کند خارج از خانه دیجیتال باید یک ابزار ثابت در بودجه رسانه‌ای برای کسب‌وکارها در هر اندازه باشد.

فکر می‌کنید برخی از موانع یا چالش‌هایی که یک بازاریاب دیجیتال هنگام شروع به کاوش، برنامه‌ریزی و ادغام DOOH در کمپین‌های همه‌کانالی خود با آن‌ها مواجه می‌شود، چیست؟

یکی از چالش های اصلی این است که مشتریان مقیاس DOOH را درک نمی کنند، که بر نحوه برنامه ریزی کمپین های خود تأثیر می گذارد. دسترسی، در دسترس بودن صفحه نمایش، محل قرارگیری صفحه نمایش، انواع صفحه‌ها و محیطی که آگهی در آن نمایش داده می‌شود—اگر در یک مرکز خرید، بزرگراه یا سوپرمارکت باشد، همه اینها می‌توانند تفاوت ایجاد کنند.

ما همچنین متوجه می شویم که مشتریان تعجب می کنند که چگونه می توانند از طریق DOOH به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند. فکر می‌کنم بازاریابان به اجرای کمپین‌های سنتی با کوکی‌های شخص ثالث نیز عادت دارند، و امروزه انتخاب و انتخاب مخاطبانشان بسیار آسان است. با DOOH، داستان متفاوت است، و ما متوجه می‌شویم که بیشتر در مورد آموزش مشتریان، آژانس‌ها، تبلیغ‌کنندگان در مورد نحوه دستیابی به مخاطبان از طریق DOOH و بهترین راه‌هایی است که آنها می‌توانند به آن دست یابند. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده هراز

و قسمت سوم اندازه گیری است. مشتریان می توانند تاثیر کمپین های خود را اندازه گیری کنند. کمپین‌های سنتی به ابزارهای خاصی برای اندازه‌گیری بسیاری از جنبه‌های کمپین نیاز دارند، اما با DOOH، نحوه اندازه‌گیری کمپین خود کمی متفاوت است، و فکر می‌کنم آموزش‌های بیشتری در اینجا نیز باید انجام شود.

به نظر شما نقش DOOH در یک طرح رسانه ای چیست؟ آیا در طول یکی دو سال گذشته تغییر کرده است؟


همانطور که ما در این "عادی جدید" قرار می گیریم، به نظر می رسد اشتهای آشکاری برای رسانه OOH و DOOH برنامه ای وجود دارد. به نظر شما محرک های اصلی آن چیست؟

با برداشته شدن محدودیت ها در بسیاری از کشورها، شاهد افزایش تقاضا برای DOOH هستیم. در چند سال آینده، ما فکر می کنیم DOOH کانالی است که باید همیشه در برنامه های رسانه ای باشد. در هر کمپین، یک قطعه DOOH باید گنجانده شود زیرا می تواند تفاوت ایجاد کند. برای کمپین های برند، این باید وجود داشته باشد - به عنوان یک کانال بسیار تأثیرگذار است. شما می توانید همزمان با افراد زیادی ارتباط برقرار کنید و این فرصت را داشته باشید که با کمپین هایی که اجرا می کنید خلاق باشید، کمپین هایی که پتانسیل جلب توجه مردم و ماندن در کنار آنها را دارند.

با توجه به حذف آتی کوکی‌های شخص ثالث و توجه مجدد به تبلیغات متنی، نقش DOOH برنامه‌ریزی شده را در چه می‌بینید؟

برای چندین سال، ما در حال کار بر روی ارائه راه‌حل‌هایی برای مشتریان خود بوده‌ایم تا آنها را قادر می‌سازیم تا کمپین‌های مشابهی را بدون کوکی‌های شخص ثالث اجرا کنند. من فکر می‌کنم مشتریان عادت دارند در مورد داده‌های شخص اول صحبت کنند و به دنیا بدون کوکی‌های شخص ثالث فکر کنند، اما فکر می‌کنم این به تقویت DOOH کمک می‌کند و به آن اجازه می‌دهد از کانال‌های دیگر متمایز شود. با اعلام اخیر گوگل در مورد لغو کوکی های شخص ثالث که تا سال 2023 به تعویق افتاده است، صنعت زمان بیشتری برای سازگاری خواهد داشت و DOOH می تواند به انتقال کمک کند زیرا طبیعتاً محیطی بدون کوکی است.

با دانستن اینکه سیاست‌های حفظ حریم خصوصی سخت‌گیرانه‌تر و کاربران مبتنی بر مکان و داده‌های تلفن همراه کمتری وجود دارد، فکر می‌کنید این موضوع چگونه بر اجرای DOOH تأثیر می‌گذارد و آیا این یک نگرانی است؟


آیا فکر می کنید بازاریابان به طور کامل فرصت برنامه ریزی شده DOOH را درک می کنند؟ آیا آموزش بیشتری لازم است؟

به طور کلی، من فکر می کنم درک خوبی از اصول وجود دارد، اما بستگی به بازارها و مشتریان خاص دارد. برخی از بازارها در DOOH پیشرفته هستند زیرا قبلاً بخشی از چشم انداز بوده است، در حالی که برخی هنوز باید در مورد اصول اولیه آموزش ببینند. اما من معتقدم بخش خوبی از بازار باید در مورد فرصت‌ها و قابلیت‌های واقعی DOOH، مانند اندازه‌گیری و هدف‌گیری مخاطب، که باید برای مشتریان شفاف‌تر شود، بیاموزند و این یکی از اهداف Adform است. بازاریابان می خواهند کمپین های پیچیده ای را اجرا کنند و DOOH باید با آن سازگار شود. DOOH در سال‌های اخیر پیشرفت کرده است، با قابلیت‌های زیادی که فکر نمی‌کنم به طور کامل توسط مشتریان استفاده شود.

آیا می بینید که مشتریان بیشتری می خواهند از خلاقیت پویا استفاده کنند؟

این چیزی است که اخیراً بیشتر شاهد آن هستیم، اگرچه این چیزی است که مشتریان درخواست می‌کنند، زیرا فکر نمی‌کنم از قابلیت‌های پویا آنطور که باید استفاده شود.

ه. اما من معتقدم که در آینده کمپین های خلاقانه پویا به طور فزاینده ای در کانال DOOH مستقر خواهند شد، زیرا برنامه نویسی آن را حتی آسان تر می کند. اما بازار نیاز به آموزش دارد. مشتریان می خواهند مطمئن شوند که کمپین های آنها بدون مشکل اجرا می شود.

هنگام انتخاب یک پلت فرم سمت عرضه DOOH (SSP) چه چیزی برای شما ضروری است، و فکر می کنید فرصت ها از منظر SSP کجا هستند؟


Broadsign Reach SSP چه نقشی در عرضه شما دارد؟

من فکر می کنم Reach یک ابزار عالی است. این به ما انعطاف پذیری می دهد تا اطلاعات و جزئیات مورد نیاز خود را هر زمان که به آنها نیاز داریم به دست آوریم. من از منظر برنامه ریزی به آن فکر می کنم تا بتوانم اطلاعات را به راحتی حفظ کنم. عیب یابی یکی از تمایزهای کلیدی Reach است زیرا ما می توانیم با SSP شما خیلی سریع تر عیب یابی کنیم و البته، پشتیبانی عالی ارائه شده توسط تیم Broadsign همه چیز را بسیار آسان تر می کند.