فصول مختلف و تبلیغات بیلبوردی

Image for post
Image for post

با تغییر فصول و طولانی شدن روزها، عادات روزانه مردم تبلیغات در بستان آباد

 نیز تغییر می کند. وقت آن رسیده است که از تغییر رفتارهای مصرف کننده به دلیل صرفه جویی در روز استفاده کنید و کسب و کار خود را بهتر تبلیغ کنید.


چرا ساعتمان را عوض می کنیم


صرفه جویی در روز درست در گوشه و کنار است! بحث در مورد منشاء صرفه جویی در روز وجود دارد. بسیاری بر این باورند که در حین برداشت محصول شروع به دادن یک ساعت بیشتر نور خورشید به کشاورزان کرد، اما این یک تصور اشتباه رایج است. دلیل واقعی تنظیم ساعت ما صرفاً مطابقت دادن ساعات روشنایی روز با زمانی است که بیشتر مردم در آن بیدار هستند. این تغییر در تلاش برای افزایش بهره وری و صرفه جویی در انرژی انجام شد. صرفه جویی در تابستان از یکشنبه 28 مارس امسال آغاز می شود.بیلبورد تبلیغاتی در بستان آباد


صرفه جویی در روز بر مشتریان و بنابراین کسب و کار شما تأثیر می گذارد
صرفه جویی در روز به طور چشمگیری بر رفتار مصرف کنندگان در سراسر جهان تأثیر می گذارد. کسب و کارها باید ماهیت پویای مشتریان خود را درک کنند تا کمپین تبلیغاتی خود را به یک کمپین موفق تبدیل کنند. بیایید نگاهی عمیق‌تر به روش‌هایی بیندازیم که باید برنامه‌های بازاریابی خود را با رفتارهای همیشه در حال تغییر مخاطبان خود مطابقت دهید. آراد دیتا بیس


افزایش بازدید در تبلیغات در فضای باز


اول از همه، صرفه جویی در نور روز یک ساعت نور اضافی را در هر روز فراهم می کند، که افراد را تشویق می کند زمان بیشتری را در خارج از منزل سپری کنند. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط Opinium، تقریبا نیمی از بریتانیایی ها (45٪) اذعان دارند که هوای سردتر مانع از گذراندن وقت آنها در بیرون می شود. به محض پایان ماه های سرد زمستان و طلوع خورشید، مردم فوراً آپارتمان خود را ترک می کنند و برای مدت طولانی بیرون می روند. اغلب جمعیتی را خواهید دید که در پارک‌ها جمع شده‌اند، خانواده‌هایی که در سرتاسر شهر برای پیاده‌روی می‌روند و خودروهایی که جاده‌ها را پر می‌کنند. چشم‌های کمتری روی صفحه تلویزیون دیده می‌شود و چشم‌های بیشتری به بیلبوردها نگاه می‌کنند. از آنجایی که افراد بیشتری اوقات فراغت خود را در خارج از خانه می گذرانند، این فرصت عالی برای دستیابی موثر به مخاطبان هدف با تبلیغات در فضای باز فراهم می کند.
مشتریان آماده خرید هستند
صرفه جویی در روز همچنین تغییرات روانی را در بین مصرف کنندگان به دلیل افزایش نور خورشید به همراه دارد. مطالعات نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش تأثیر مثبتی بر سلامت روان و شادی کلی دارد. بر کسی پوشیده نیست که ماه های گرم بهار و تابستان باعث افزایش فروش می شود. این به این دلیل است که مردم تمایل بیشتری به خرج کردن پول برای چیزهایی دارند که به آنها احساس خوبی می دهد، مانند بازسازی فضای زندگی، میزبانی مهمانی، خرید عضویت در باشگاه، صرف غذا، خرید ملک و غیره. از آنجایی که مردم بیشتر از کارت های اعتباری خود راضی می شوند، کسب و کارها باید با تبلیغات استراتژیک محصولات خود سریع عمل کنند تا مشتریان را برای خرید ترغیب کنند. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در بستان آباد


بهار به عمل


با نزدیک شدن به بهار، اکنون زمان استفاده از این دوره است که مشتریان اوقات فراغت خود را در خارج از خانه می گذرانند و پول بیشتری را برای کالاها و خدمات خرج می کنند. تبلیغات در فضای باز یک راه ضروری برای جذب مخاطبان هدف شما و در نهایت رشد کسب و کار شما است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d8%af/