تبلیغات خارج از خانه در دوران رکود


صرف نظر از این که آیا ما به سمت رکود پولی دیگری حرکت می کنیم، مبهم است. موقعیتهای مداوم میتوانند به ما در ارزیابی اینکه توقف کسبوکار قریبالوقوع است کمک کنند. تبلیغات در آذرشهر به دلیل این آسیبپذیری، سازمانهای متعددی در مناطق خاص شروع به کاهش خواهند کرد. این وسوسه ممکن است خود را برای قطع برنامه مالی ترویجی شما معرفی کند. به طور کلی انتظار می رود یکی از مناطق اصلی تریم شود. همانطور که نتیجه می گیرید که چه چیزی باقی می ماند و می رود، ارزش تبلیغات خارج از خانه (OOH) را کاهش ندهید.
جایی که تبلیغات OOH بازدید می کند
در هر صورت، زمانی که اقتصاد دچار رکود می شود، افراد هنوز در حال حرکت هستند. رفتن به محل کار، یا ضربه زدن به آسفالت برای به دست آوردن خط جدیدی از کار، در صورت توانایی، افراد در سراسر شهر هستند. این بدان معناست که با گشودگی به ترویج OOH ادامه داد. همانطور که عموم مردم ما از همه گیری کووید بهبود می یابند، افراد به برنامه های روزانه خود باز خواهند گشت. وسایل نقلیه در هر صورت با تابلوهای تبلیغاتی حرکت خواهند کرد. حومه شهرها در هر صورت با دیدن تبلیغات به وسایل حمل و نقل عمومی می روند. کاهش دلارهای تبلیغاتی به معنای گشودگی کمتری نسبت به این قطعه ساده ازدحام است. شرکت های تبلیغاتی در آذرشهر
از آنجایی که سازمان های مختلف از تبلیغات OOH خودداری می کنند، انتخاب شما برای بالا نگه داشتن بیلبوردها می تواند به تصویر شما کمک کند. به دست آوردن کشش محکم در مناطقی با ترافیک بالا به شما کمک می کند تا کیفیت بی نظیری را به دست آورید. ادامه با صراحت می تواند به انتقال سازمان شما به موقعیت برتر در میان رقبا کمک کند. این امر می تواند باعث افزایش بخشی از صنعت کلی و مزایای گسترده شود.
حفظ نیرو
آنچه در مورد بیلبوردها و سایر تبلیغات خارج از منزل ضروری است، ظرفیت آن برای یادداشت برداری است. همانطور که توسط یک مطالعه نیلسن در سال 2019 نشان داده شد، 81٪ از بزرگسالان مورد مطالعه یک بیلبورد را در یک ماه انفرادی دیدند. 55 درصد یک بیلبورد کامپیوتری دیدند. آنها فقط نگاهی گذرا به همه چیز در نظر نمی گیرند. هشت و پنج درصد از کسانی که یک بیلبورد را دیدند، پیام تبلیغاتی آن را دیدند. این اعداد زمانی که در ذهنیت عادی افراد نسبت به ترفیع فکر می کنید بسیار مهم هستند. فرد عادی به نظر می رسد گذشته یا از تبلیغات آنلاین کلیک می کند. آنها سریع به جلو می روند یا به دور از تبلیغات تلویزیونی موج می زنند یا تلویزیون را خاموش می کنند. بیلبوردها به سختی قابل توجه نیستند، به همین دلیل است که بدون توجه به شرایط اقتصادی، از تبلیغات دلار استفاده مناسبی می کنند. مجری تبلیغات محیطی در آذرشهر
صفر کردن در مسافت طولانی
این تکنیک با به صفر رساندن اثر کشیده شده تلاش های نمایشی شما گره خورده است. بیشتر سازمانها تلاشهای تبلیغاتی کوتاه، میانمدت و بلندمدت دارند تا هر نقطه از بازار را ملزم کنند. رکود به ندرت طولانی مدت است. در حالی که به نظر می رسد یک مسئله طولانی است، اما باید فقط بر برنامه های گذرا تأثیر بگذارد. همراهی با برنامه های تبلیغاتی طولانی مدت می تواند به عنوان یک حدس و گمان به شما کمک کند. بیلبوردها به طور مداوم بخشی پربار از سیستم های مسافت طولانی بوده اند، بنابراین بهتر است آنها را از دست ندهید.
چگونه تبلیغات OOH به تصویر شما کمک می کند
استفاده از تبلیغات OOH در فصول آسیب پذیری مالی به شما راهی ایده آل برای ارتباط با جمعیت می دهد. مناطق مشکل عادی را هدف قرار دهید و پیام خود را تغییر دهید. تبلیغات OOH فضاهای تبلیغاتی دیده شده در اطراف را می دهد که می توانید برای پیام استفاده کنید. استواری کسب و کار خود را نشان دهید همانطور که به کسانی که بیشترین ضربه را می بینند کمک کنید. از بیلبوردها و بنرها برای پیشبرد معاملات، پیشنهادات غیر معمول و انگیزه های ارزش گذرا استفاده کنید. یک ماموریت در نظر گرفته شده برای محیط مالی فعلی. در این موقعیتهای دردسرساز برای منطقه محلی حضور داشته باشید. نیروهای انگیزشی مانند بدون بهره مالی، کوپن یا پیشنهادات فوق العاده را به پیش ببرید. هنگامی که اقتصاد شروع به بازگشت کرد، به سیستم معمولی ترویج OOH خود بازگردید. هرگز فضای مهم را از دست ندهید.
چرا OOH حتی در شرایط رکود معقول است
علیرغم این واقعیت که برنامه های مالی در طول دوره رکود سخت می شوند، هزینه تبلیغات خارج از خانه به طور مرتب کاهش می یابد. همانطور که سازمان ها برنامه های هزینه های ترویجی خود را کاهش می دهند، سهام بیشتری باز می شود. این باعث می شود بخش تجاری با سرعت در حال حرکت باشد. سازمان هایی که امیدوارند با کیفیت خود در بیلبوردها و بنرها پیش بروند، برنده می شوند. این در مورد تبلیغات اینترنتی و تلویزیونی دقیق نیست. این نرخ ها، در طول رکود، می توانند افزایش یابند. برای حفظ صمیمیت برنامه مالی در رابطه با تبلیغات، انواع تبلیغاتی را که بیشترین هزینه را خواهند داشت کاهش دهید. این یک حرکت درخشان است که به شما امکان می دهد فضای باز را گسترش دهید.
آنجا بمان
تاریخ نشان داده است که همگام شدن با یا در هر صورت، اضافه کردن مقداری اضافی به برنامه هزینه های ترویجی خود در طول رکود می تواند به نگرانی اصلی شما کمک کند. با گشاده رویی برای جمعیت خود، می توانید به شما اجازه دهد که معاملات را گسترش دهید و در هر شرایطی، در یک اقتصاد شکننده تر، بخشی از صنعت کلی را به دست آورید. برای بررسی عمیقتر اینکه چگونه تبلیغات خارج از خانه میتواند به کسب و کار شما کمک کند، با Effortless Outdoor Media تماس بگیرید. ما آمادهایم تا برنامهریزی را با شما در مورد ماهرترین روش برای ارتقای قابلدوام در طی یک برنامهریزی آغاز کنیم
منبع: