تبلیغات خارج از خانه به تعامل آنلاین با برند کمک می کند

Image for post
Image for post

مجری تبلیغات محیطی در نوشهر کسب و کار شما تصمیم می گیرد یک استراتژی بازاریابی ایجاد کند که شامل تبلیغات در فضای باز باشد. شما شروع به تحقیق در مورد همه چیز می کنید، از بیلبوردها گرفته تا تبلیغات در اتوبوس ها، ایستگاه های اتوبوس و ایستگاه های مترو محلی. شما تمام داده‌ها را در مورد نحوه انتخاب مکان‌های تبلیغاتی در فضای باز مناسب برای به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض مخاطبان خود جمع‌آوری کرده‌اید، اما پس از آن سؤالات مطرح می‌شوند – مردم می‌خواهند بازگشت سرمایه (ROI) را برای خرید فضای تبلیغاتی در فضای باز بدانند.

رسانه خارج از خانه - آتلانتا، جورجیا

این می تواند یک چیز چالش برانگیز برای اندازه گیری باشد، زیرا بازده سرمایه گذاری بیش از تعداد افرادی است که تبلیغات فضای باز شما را پشت سر می گذارند. همچنین داشتن فرمولی که نشان دهد تبلیغات در فضای باز یا خارج از خانه به طور کلی چقدر خوب است یا حتی در مقایسه با تبلیغاتی که مخاطبان شما می توانند در خانه ببینند، بسیار مهم است. خوشبختانه، شما تنها کسی نیستید که با این سوال سروکار دارید. یک مطالعه اخیر نیلسن، "تبلیغات در حال انجام فعالیت های نظرسنجی آنلاین"، در میان منابع دیگر، اثربخشی تبلیغات خارج از خانه (OOH) را با تحقیق در مورد فعالیت های بعدی افرادی که تبلیغات OOH را می بینند، مانند بیلبوردها، نشان می دهد. شرکت های تبلیغاتی در نوشهر

تبلیغات OOH در مقابل تبلیغات بنری آنلاین


طبق مطالعه نیلسن، تبلیغات OOH تا حد زیادی به تحریک افراد برای انجام اقدامات بعدی کمک می کند، به خصوص زمانی که با فعالیت های پس از مشاهده یک آگهی تبلیغاتی مقایسه شود. مقاله‌ای در billboardinsider.com خلاصه می‌شود: «OOH فعالیت آنلاین بیشتری را به ازای هر دلار تبلیغاتی در مقایسه با تبلیغات بنری آنلاین و سایر رسانه‌های آفلاین ارائه می‌کند». این مقاله داده های قانع کننده زیر را که از مطالعه نیلسن تهیه شده است به اشتراک می گذارد:

رسانه OOH در مقایسه با تبلیغات بنری تلویزیونی، رادیویی، چاپی و آنلاین، 22 درصد از فعالیت‌های جستجوی ناخالص را شامل می‌شود. تبلیغات در نوشهر  
تقریباً 46٪ از بزرگسالان پس از دیدن یک بیلبورد یا تبلیغ در یک مکان عمومی، اطلاعات مربوط به تبلیغات OOH را از طریق موتور جستجو جستجو می کنند.
بزرگسالان بیشتری به فیس بوک، توییتر و اینستاگرام به عنوان پاسخی به دیدن یک تبلیغ OOH در مقابل یک آگهی تبلیغاتی آنلاین، از فیس بوک، توییتر و اینستاگرام بازدید می کنند یا پست می گذارند.
همه این آمارها اثربخشی گنجاندن تبلیغات OOH در استراتژی بازاریابی شما را در تقویت جستجوی آنلاین و تعامل رسانه های اجتماعی نشان می دهد - دو فعالیتی که ممکن است به راحتی با نصب بیلبورد یا سایر تبلیغات در فضای باز مرتبط نباشید.

این برای تبلیغات بیلبورد آتلانتا به چه معناست


این آمار به وضوح نشان‌دهنده بازده قابل توجهی است که تبلیغات OOH می‌تواند داشته باشد، اما وقتی به صحنه محلی آتلانتا نگاه می‌کنید، درصدها چقدر بزرگ می‌شوند؟ اگر فکر می کنید که یک بیلبورد به اندازه میزان ترافیکی که از کنار آن می گذرد موثر است، پس مهم است که توجه داشته باشید که آتلانتا دارای تعداد بسیار زیادی از مسافران و ترافیک بد است، بنابراین بسیاری از رانندگان زمان زیادی را صرف خود می کنند. ماشین ها. پس از اینکه مسافر آتلانتا تبلیغ OOH شما را مشاهده کرد، این می تواند اعداد بسیار بالایی برای فعالیت های بعدی ایجاد کند.

آتلانتا مکانی عالی برای تبلیغات خارج از خانه است

 

در واقع، آتلانتا در رتبه چهارم در ایالات متحده و هشتم در جهان برای بدترین ترافیک قرار دارد. در سال 2017، رانندگان به طور متوسط ​​70 ساعت را در ترافیک شلوغ در طول سال سپری کردند. در واقع، این تنها 10 درصد از زمان رانندگی متوسط ​​مسافران را تشکیل می دهد، اما زمان زیادی برای جذب تبلیغات در فضای باز در حین عبور آنها است.

به‌علاوه، تصدیق مدت زمانی که یک مسافر معمولی در رانندگی به محل کار و بازگشت از آن صرف می‌کند، میزان قرار گرفتن در معرض تبلیغات OOH شما را بیشتر افزایش می‌دهد. در نظرسنجی سفر در مرکز شهر آتلانتا در سال 2015، اکثر مسافران مورد بررسی در هر مسیر 11 تا 20 مایل رفت و آمد داشتند که به طور متوسط ​​بین 30 تا 60 دقیقه زمان می برد. این تا دو ساعت در هر روز، پنج روز در هفته است، یک مسافر بزرگسال می‌تواند در معرض تبلیغات OOH شما قرار گیرد - چه یک بیلبورد در امتداد بزرگراه یا یک پوستر در ایستگاه اتوبوس محلی‌اش.

فاکتورگیری در اثربخشی تبلیغات در فضای باز برای ایجاد فعالیت آنلاین مولد با حجم بالای زمانی که مسافران در مجاورت تبلیغات شما صرف می کنند، محیط بسیار مطلوبی را در منطقه محلی آتلانتا برای استفاده از تبلیغات OOH ایجاد می کند. بیلبورد تبلیغاتی در نوشهر

زمان آن است که به تبلیغات در فضای باز برای برند خود توجه کنید


ایجاد استراتژی بازاریابی عالی برای کسب و کار شما، که شامل ترکیب مناسبی از سبک های تبلیغاتی و تبلیغاتی است، فرآیند پیچیده ای است. مهم است که به داده ها اعتماد کنید تا به شما کمک کند قبل از انجام سرمایه گذاری، ارزش سرمایه گذاری خود را نشان دهید. این واقعیت که تقریباً 50 درصد از بزرگسالانی که با تبلیغات OOH در تماس هستند، با جستجوی آنلاین کسب‌وکار مواجهه خود را دنبال می‌کنند، گواه قابل‌توجهی است که شامل گزینه‌های تبلیغات در فضای باز برای تبلیغ کسب‌وکار شما می‌تواند به شما بازدهی مثبتی از سرمایه‌تان بدهد.

یک مکان خوب برای شروع هنگام بررسی گزینه های خود برای تبلیغات در فضای باز، همکاری با شرکتی است که واقعاً گزینه های شما را در بازار محلی OOH درک می کند. Media Outdoor بدون زحمت با هر مشتری همکاری نزدیکی می کند تا نیازها را تعیین کند، اهداف کمپین را تنظیم کند، و درک کند که قبل از تجزیه و تحلیل بازار موجود برای ارائه، چه گرافیک و آثار هنری لازم است. با توصیه های قوی در مورد بهترین مکان برای تبلیغات خود.