بیلبورد از طریق رادیو: کدام یک بهتر است و چرا؟
 

Image for post
Image for post

تبلیغات در فریدونکنار بازی تبلیغات یک بازی دائما در حال تغییر است. تعداد بی نهایت گزینه برای استفاده در هنگام تبلیغ یک نام تجاری وجود دارد. گزینه های فردی اغلب همه کاره هستند و راه های زیادی را برای انتشار پیام شما امکان پذیر می کنند. اما یک طرف دیگر در این زمینه وجود دارد، یکی که بسته به تلاشی که انتخاب می‌کنید، می‌تواند مشکلات را بیان کند.

با توجه به ماهیت همیشه در حال تکامل فناوری، بسیاری از گزینه های تبلیغاتی در معرض خطر منسوخ شدن هستند. همانطور که روندها رشد می کنند و در نوسان هستند، یک برند می تواند خود را از سرمایه گذاری خود بیابد اگر به اندازه کافی خوب برنامه ریزی نکند. این امر در اختلاف بین تبلیغ با رادیو در مقابل بیلبوردها مشهود است. مجری تبلیغات محیطی در فریدونکنار

تاریخچه رادیو

زمانی رادیو یکی از اصلی ترین روش های ارتباطی و سرگرمی بود. قبل از اینکه تلویزیون یک فکر باشد، توسعه دهندگان با استفاده از امواج رادیویی پیام ارسال می کردند. این در نهایت باعث ایجاد یک دوره طلایی حاکم بر رادیو شد. مردم در سراسر جهان می‌توانند بدون استفاده از پست یا ترک خانه، ارتباطات را دریافت کنند. این همچنین درایوها را سرگرم کننده تر کرد!

پس منطقی است که این یک حالت اصلی تبلیغات برای برندها باشد. متأسفانه، ظهور تلویزیون و بعداً خدمات پخش جریان، صنعت را فلج کرد. اکنون اکثر مردم از خدماتی مانند Spotify یا Apple Music برای لذت بردن از این رسانه محتوا استفاده می کنند.

چرا تابلوهای تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟

حتی اگر مردم در ماشین هایشان به رادیو گوش نمی دهند، باز هم از کنار بسیاری از بیلبوردها عبور می کنند. تا زمانی که امکان سفر وجود داشته باشد، شما مجبور خواهید بود از این موارد عبور کنید. چه دیجیتال و چه استاتیک، ارزش این رسانه همچنان قوی است.

امروز با ما تماس بگیرید
اگر پیام یا برندی دارید که می‌خواهید تبلیغ کنید، EOM می‌تواند کمک کند. Efortless Outdoor Media پیشرو در تبلیغات خارج از منزل است. امروز از صفحه تماس ما دیدن کنید! ما شما را با مشاوره شروع می کنیم تا تعیین کنیم کدام گزینه به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد!

متن کلیپ:
جیسون سیروتین:

سلام، من جیسون سیروتین هستم. امروز من با بیل هابز صحبت می کنم که مالک و مالک و مدیر عامل همه چیز Effortless Outdoor Media است که یک شرکت تبلیغات رسانه ای در فضای باز است. چرا به جای رادیو از بیلبوردها استفاده کنیم؟

بیل هابز:

این یک سوال عالی است. دلیل استفاده از بیلبوردها در مقابل تبلیغات رادیویی این است که مهمترین چیز این است که علاوه بر رادیو، پلتفرم های شنیداری بسیار زیادی وجود دارد. ماهواره هست مردم در گوشی های خود، در ماشین خود به Spotify گوش می دهند. آنها در حال گوش دادن به دستگاه های مختلف هستند، بنابراین و این واقعیت که با رادیو، شما صد ایستگاه مختلف دارید. بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که به کدام ایستگاه گوش دهید. مجری تبلیغات محیطی فریدونکنار اگر کسی برخلاف Spotify یا رادیو ماهواره‌ای به رادیو گوش می‌دهد، اکثر مردم با پخش آگهی تبلیغاتی، کانال را به ایستگاه رادیویی دیگری تغییر می‌دهند. در جایی که یک بیلبورد است، شما در هر جاده ای که در آن هستید یا شریان یا بزرگراهی رانندگی می کنید، و بیلبورد درست در چهره شما قرار دارد. نمی‌توانید مکان را ببینید... نمی‌توانید آن را خاموش کنید. شما نمی توانید با آن کاری انجام دهید.