اعداد ترافیک بزرگ آتلانتا به معنای مخاطبان بیلبورد بیشتر برای تبلیغ کنندگان بیلبورد است.
 

Image for post
Image for post

مجری تبلیغات محیطی در رویان در حالی که بیشتر مسافران ممکن است مقاله اخیر AJC را که شهرهایی با بدترین ترافیک را به اشتراک می‌گذارد، مورد توجه قرار دهند، تبلیغ‌کنندگان بیلبورد دقیقاً برعکس این احساس را دارند. رفت‌وآمدهای طولانی‌تر و حجم ترافیک بیشتر، دو نقطه داده‌ای هستند که باید هنگام تصمیم‌گیری برای استفاده از تبلیغات خارج از خانه هیجان‌زده شوید، زیرا به این معنی است که افراد بیشتری آگهی را می‌بینند. حتی اگر آنها در بهترین حالت روحی نباشند، حجم کلیدی است که باید هنگام انتخاب مکان برای تبلیغات در فضای باز به دنبال آن باشید.

OOH تبلیغات بیلبورد با اعداد

علاوه بر این، نظرسنجی اشاره می‌کند که نیمی از تمام بینندگان یک قطعه تبلیغاتی OOH به شدت با آن تبلیغ درگیر هستند تا جایی که به احتمال زیاد بعداً آن را به خاطر خواهند آورد. این آمار، در حالی که بر روی دنباله‌روی تمرکز نمی‌کند، نشان‌دهنده تعامل، یکی دیگر از معیارهای کلیدی برای بیلبوردها است.

پوسترها برای تبلیغ کنندگان بیلبورد آموزنده هستند.
آتلانتا برای رفت و آمدهای طولانی رتبه بالایی دارد تبلیغات در شهر رویان
با نگاهی به دو دسته مختلف مسافران، Geotab مجموعه‌ای از شهرهای بزرگ را ارزیابی کرد تا میانگین زمان رفت و آمد را تعیین کند و شهرهایی را که طولانی‌ترین زمان را دارند، مشخص کند. در آتلانتا، برای افرادی که سوار اتوبوس یا قطار MARTA هستند، میانگین زمان رفت و آمد 53 دقیقه است، که فقط یک دقیقه از شهر برتر، لس آنجلس، فاصله دارد. داشتن دومین طولانی‌ترین میانگین زمان رفت‌وآمد در اتوبوس‌ها و قطارها به سواران حمل‌ونقل عمومی در آتلانتا فرصت کافی را می‌دهد تا پوسترهای حمل و نقل خود را در ایستگاه‌های اتوبوس و ایستگاه‌های MARTA و همچنین داخل و داخل خودروها بررسی کنند.

برای مسافرانی که با ماشین کار می کنند، کسانی که در واشنگتن دی سی زندگی می کنند طولانی ترین رفت و آمد را دارند. در این رده، آتلانتا با میانگین رفت و آمد 35 دقیقه در رتبه چهارم قرار دارد. با این حال، 94٪ از 370000+ مسافران آتلانتا در عرض یک ساعت به مقصد می رسند و تنها 34٪ در عرض 30 دقیقه به مقصد می رسند. این اعداد برای تبلیغ کنندگان بیلبورد بسیار مفید است که تبلیغات در فضای باز را به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی کلی خود در نظر می گیرند. مسافران یک مخاطب اسیر ارائه می دهند که تمایل دارند به اطراف نگاه کنند، به خصوص زمانی که در ترافیک گیر کرده اند. آنها می توانند بیلبورد یا پوستر شما را در مسیر رفت و آمد خود ببینند، اگر به صورت استراتژیک قرار داده شوند. تبلیغات در شهر رویان

حقایق تبلیغ کننده بیلبورد توسط AJC
دسترسی به داده های مناسب


برای اینکه بدانید تبلیغات OOH شما در کجا بیشترین تأثیر را دارد، مهم است که با یک شرکت با تجربه شریک شوید. رسانه‌های فضای باز بدون زحمت، تخصص بی‌نظیری را در قرار دادن بیلبوردها در سراسر مترو آتلانتا، درست در مناطقی که تعداد زیادی از مسافران تردد می‌کنند، ارائه می‌کند. با یک رویکرد سفارشی و خدمات کامل، EOM برای ارزیابی نیازهای شما، توصیه بیلبوردهای تبلیغاتی در مکان ایده آل و کمک به شما در طراحی یک بیلبورد چشم نواز و موثر وقت می گذارد. از صفحه گواهی ما دیدن کنید تا بیاموزید که چگونه به مشتریان کمک کرده‌ایم، درست مثل شما که استراتژی تبلیغات در فضای باز عالی را برای تبلیغ‌کنندگان بیلبورد ایجاد کنید.