معرفی کتاب نوپای ناب

Image for post
Image for post

کتاب نوپای ناب توسط اریک ریز نوشته شده است و توسط محمدجواد احمدپور و سیدعلی فاطمی خوراسگانی ترجمه و انتشارات ستکا آن را منتشر کرده است.

این کتاب در سه بخش به موضوع خلق، هدایت و رشد یک کسب و کار نوپا می‌پردازد اما اگر کسب و کار شما نوپا نیست باز هم پیشنهاد می‌کنم کتاب نوپای ناب را مطالعه کنید چون نکاتی که در آن بیان می‌کند برای همه کسب و کارها مفید است و می‌توانید یاری دهنده شما باشد.

همان‌طور که بر روی جلد آن نوشته شده است:

کارآفرینان امروزی چگونه از نوآوری برای خلق کسب و کارهای بسیار موفق استفاده می‌کنند؟

این کتاب توضیح می‌دهد چگونه با کمک نوآوری و امکانات امروزی کسب و کاری ایجاد کنیم، آن رشد دهیم و به موفقیت برسانیم.

اگر علاقه‌مند به راه اندازی کسب و کار هستید یا دنبال پاسخی برای سوال کسب و کارهای نوپا چگونه سریع رشد می‌کنند هستید، پیشنهاد می‌کنم این کتاب را مطالعه کنید تا با کارکرد کسب و کارهای نوپا آشنا شوید و هم با روش‌های رشد کسب و کارتان آشنا شوید.

در پایان چند خطی از بخش‌های مختلف کتاب برای آشنایی بیشتر می‌آورم، امیدوارم از خواندن کتاب نوپای ناب لذت ببرید:

وقتی قرار باشد از بین تعداد زیادی فرضیه در یک طرح کسب و کار، یکی انتخاب شود، منطقی است که ابتدا ریسکی‌ترین فرضیه آزمایش شود.
اگر نتوانید راهی برای کاهش این ریسک‌ها به منظور دستیابی به ایده‌آل‌های یک کسب و کار پایدار بیابید، آزمایش سایر فرضیه‌ها معنایی ندارد.

تصمیم‌گیری در مورد چرخش نیازمند چشمانی باز و تفکری واقع بین است.  هرگاه آزمایش‌هایی که روی محصول انجام می‌شود کاهش اثربخشی را نشان بدهند و احساس کلی این باشد که توسعه محصول بایستی کارآمدتر از این باشد، علائم چرخش بروز کرده است.

این موضوع در چرخش‌ها رایج است:
لازم نیست همه‌ی دستاوردهای گذشته کنار گذاشته شوند و از صفر شروع شود. در عوض، هدف این است که از آن‌چه ساخت شده و یادگیری که تاکنون به دست آمده برای مقصودی جدید و برداشتن گام‌های مثبت استفاده شود.

برای خرید کتاب نوپای ناب می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.