چند نوع بازاریابی دیجیتال
در دهه گذشته بازاریابی دیجیتال به یک جزء حیاتی در استراتژی بازاریابی کلی یک سازمان تبدیل شده است. این اجازه می دهد تا شرکت ها به خیاط پیام برای رسیدن به مخاطبان خاص، و این امکان را به بازار به طور مستقیم به افرادی که به احتمال زیاد به محصول خود علاقه مند است. برای خواندن مقالات بیشتر در مورد دیجیتال مارکتینگ به سایت کلیک برتر مراجعه فرمایید.
بازاریابی دیجیتالی چه چیزی است
بازاریابی دیجیتال طیف گسترده ای از تاکتیک ها و فناوری های بازاریابی مورد استفاده برای رسیدن به مصرف کنندگان آنلاین را در بر می گیرد. به عنوان نوعی بازاریابی آنلاین، به سازمان ها اجازه می دهد تا هویت برندی را تأسیس کنند و انقلابی در صنعت بازاریابی ایجاد کرده است.


انواع بازاریابی دیجیتال
بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها)
هدف جستجوگرها این است که یک کسب و کار به رتبه بالاتر در نتایج جستجوی گوگل، در نهایت افزایش ترافیک موتور جستجو به وب سایت کسب و کار است. برای به انجام رساندن این کار، بازاریا بان های جستجوگرها در حال تحقیق در مورد کلمات و عباراتی هستند که مصرف کنندگان برای جستجوی اطلاعات آنلاین استفاده می کنند، و از آن شرایط در محتوای خود استفاده می کنند. با توجه به پیشرو جستجوگرها نرم افزار شرکت Moz 's "مبتدیان راهنمای جستجوگرها، جستجوگرها شامل عناصر بسیاری، از کلمات در صفحات وب خود را به راه سایت های دیگر به شما لینک در وب به چگونه وب سایت خود را ساختار تشکیل دهند
بازاریابی رسانه های اجتماعی
این شامل هر کاری است که یک کسب و کار از طریق کانال های رسانه های اجتماعی انجام می دهد. فقط در مورد همه با رسانه های اجتماعی آشنا هستند، اما بازاریاداران باید با رویکردی یکپارچه و استراتژیک به اجتماعی نزدیک شوند. بازاریابی رسانه های اجتماعی به سادگی فراتر از ایجاد برای کانال های اجتماعی و پاسخ به نظرات است.
برای موثر بودن، تلاش ها باید هماهنگ و سازگار باشند تا یک فکر پس از آن. برای کمک به سازگار نگه داشتن ها، بسیاری از ابزارهای آنلاین در دسترس برای خودکار کردن و برنامه ریزی های رسانه های اجتماعی وجود دارد، اگر چه بازاریاداران تنها باید اتوماسیون را به عنوان یک ابزار استفاده کنند، نه یک راه حل مجموعه آن و فراموش کردن آن است. کاربران آن را به سرعت کشف اگر هیچ فرد واقعی در پشت وجود دارد.


بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا از قصه گویی و اشتراک اطلاعات برای افزایش آگاهی برند استفاده می کند. در نهایت هدف این است که خواننده در جهت مشتری شدن اقدامی انجام دهد، مانند درخواست اطلاعات بیشتر، ثبت نام برای یک لیست ایمیل، یا خرید. محتوا می تواند به معنای های وبلاگ، منابعی مانند کاغذهای سفید و کتاب های الکترونیکی، ویدئو دیجیتال، پادکست ها، و خیلی بیشتر باشد. به طور کلی باید در درجه اول ارزشی را در اختیار مصرف کننده قرار دهد، نه اینکه فقط برند را تبلیغ کند یا سعی کند فروش کند. بازاریابی محتوا در مورد ساخت یک رابطه پایدار، اعتماد با مشتریان خود است که به طور بالقوه می تواند به فروش بسیاری در طول زمان منجر شود، نه تنها ساخت یک معامله واحد است.
بازاریابی ایمیل
راجرز گفت: حتی با ظهور رسانه های اجتماعی، برنامه های کاربردی تلفن همراه و کانال های دیگر، ایمیل هنوز یکی از موثرترین تکنیک های بازاریابی است. این می تواند بخشی از یک استراتژی بازاریابی محتوا، ارائه ارزش به مصرف کنندگان و با گذشت زمان تبدیل مخاطب به مشتریان باشد. جوانب مثبت بازاریابی ایمیل نه تنها می دانند که چگونه برای ایجاد کمپین های قانع کننده، آنها همچنین درک مخاطبان مطلوب توسعه و ماهر در تجزیه و تحلیل تعاملات مشتری و داده ها، و تصمیم گیری استراتژیک بر اساس آن داده ها، با توجه به انجمن بازاریابی آمریکا.


بازاریابی تلفن همراه
این نوع بازاریابی دیجیتال این است که در رسیدن به مخاطبان هدف خود را بر روی تلفن هوشمند و یا قرص خود را متمرکز شده است. بازاریابی تلفن همراه از طریق پیام های متنی، رسانه های اجتماعی، وب سایت ها، ایمیل و برنامه های کاربردی تلفن همراه به مردم می رسد. بازاریاب داران می توانند خیاط ارائه می دهد و یا محتوای خاص به یک مکان جغرافیایی و یا زمان، مانند زمانی که یک مشتری به یک فروشگاه راه می رود و یا وارد یک رویداد است.