سئو چيست؟ چه کاربرد هایی دارد

آیا می خواهید همه چیز را در مورد جستجوگرها یاد بگیرید؟ قبل از اینکه من به شما یاد می دهد که چگونه کار می کند و چگونه آن را انجام دهد، اجازه دهید برای اولین بار بیش از تعریف جستجوگرها بروید. برای خواندن مطالب بیشتر و سفارش سئو سایت به سایت سئو اصفهان سر بزنید.

Image for post
Image for post

سئو چیست؟

سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. سئو فرایند برداشتن گام هایی برای کمک به یک وب سایت یا قطعه ای از محتوا رتبه بالاتر در گوگل است.

تفاوت کلیدی بین جستجوگرها و تبلیغات پرداخت شده این است که جستجوگرها شامل رتبه بندی "ارگانیک" است، که به این معنی است که شما پرداخت نمی شود که در آن فضا باشد. برای ساده تر کردن آن کمی، بهینه سازی موتور جستجو به معنای گرفتن یک قطعه از محتوای آنلاین و بهینه سازی آن است بنابراین موتورهای جستجو مانند گوگل آن را به سمت بالای صفحه نشان می دهند زمانی که کسی چیزی را جستجو می کند.

اينطوري بهش نگاه کن . هنگامی که کسی انواع "لازانیا گیاه خوار" را به گوگل، آنها به احتمال زیاد به دنبال دستور العمل، مواد تشکیل دهنده، و دستورالعمل در مورد چگونگی آن را. اگر شما یک مقاله در مورد ساخت لازانیا گیاه خوار نوشت، شما می خواهم مردم برای پیدا کردن دستور العمل خود را. برای هر کسی برای پیدا کردن آن، شما نیاز به رتبه بالاتر از همه وب سایت های دیگر با دستور العمل برای لازانیا گیاه خوار. این آسان نیست، اما این چیزی است که بازاریابی جستجوگرها همه چیز در مورد.

بیایید آن را حتی بیشتر شکستن: اکثریت جستجوهای آنلاین با یک موتور جستجو مانند گوگل آغاز می شود. در واقع 75 درصد از آن جستجوها از گوگل شروع می شود.

برای درک بهتر اینکه چگونه می توانید محتوای خود را بالاتر در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید، باید ابتدا بفهمید که جستجو چگونه کار می کند.

هدف نهایی این مقاله این است که کمک به شما درک ins و outs از جستجو، بنابراین شما می توانید محتوای خود را به رتبه بالاتر در گوگل بهینه سازی و گرفتن eyeballs بیشتر در های خود را.

عناصر اصلی جستجوگرها : در صفحه جستجوگرها و جستجوگرها خارج از صفحه

هنگامی که آن را به جستجوگرها گسترده تر می آید، دو مسیر به همان اندازه مهم وجود دارد: در صفحه جستجوگرها و خارج از صفحه جستجوگرها. 

در صفحه جستجوگرها در مورد محتوای ساختمان برای بهبود رتبه بندی خود را. این پایین می آید به گنجاندن کلمات کلیدی را به صفحات و محتوای خود را، نوشتن محتوای با کیفیت بالا به طور منظم، مطمئن شوید که متاتاگ ها و عناوین خود را کلمه کلیدی غنی و به خوبی نوشته شده، در میان عوامل دیگر است.

خارج از صفحه جستجوگرها بهینه سازی اتفاق می افتد خاموش از وب سایت خود را، مانند کسب backlinks است. این بخش از معادله شامل ایجاد روابط و ایجاد محتوایی است که افراد می خواهند به اشتراک بگذارند. اگرچه طول می کشد بسیاری از legwork، آن را جدایی ناپذیر به موفقیت جستجوگرها.

Image for post
Image for post

استراتژی های جستجوگرها : کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید

من همیشه بازی کارآفرینی درازمدت را انجام داده ام و معتقدم راه رفتن است. با این حال، در مورد همه این طور نیست. برخی از مردم ترجیح می دهند دستاوردهای سریع و حرکت بر روی چیز دیگری.

هنگامی که آن را به جستجوگرها می آید، رفتن برای دستاوردهای سریع است که اغلب به عنوان "جستجوگرها کلاه سیاه و سفید" اشاره کرد. افرادی که پیاده سازی سیاه و سفید کلاه جستجوگرها تمایل به استفاده از تاکتیک های اب زیر کاه مانند پر کردن کلمه کلیدی و پیوند خراش به رتبه به سرعت. این ممکن است برای کوتاه مدت کار می کنند و شما برخی از ترافیک به سایت خود را دریافت کنید، اما پس از مدتی، گوگل به پایان می رسد تا مجازات و حتی لیست سیاه سایت خود را به طوری که شما هرگز رتبه.

از سوی دیگر، سئو کلاه سفید راه ساخت یک کسب و کار آنلاین پایدار است. اگر سئو را به این صورت انجام دهید، روی مخاطبان انسانی خود تمرکز می کنید.

شما سعی خواهید کرد به آنها بهترین محتوای ممکن و آن را به راحتی در دسترس با بازی با توجه به قوانین موتور جستجو.